Forum SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

13 grudnia "Operacja 13"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SEKCJA 68 Strona Główna -> Gry Treningowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kamil_d.b.s
Kapral



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D.B.S Kolno

PostWysłany: Nie 15:37, 06 Gru 2009,    Temat postu: 13 grudnia "Operacja 13"

Początek gry: 9.00
Koniec gry: 13.00
Miejscowość: Ptaki
Teren gry: Lasy w miejscowości Adamusy około 12 km na zachód od Kolna, Schrony, umocnienia lądowe z roku 1940,
mapka ulokowania obiektów [link widoczny dla zalogowanych]
Minimalny wiek gracza: 16 lat (za zgodną rodziców).
Wyposażenie niezbędne: okulary, czerwone oznaczenie trafionego, dla osób chętnych do zwiedzenia schronów niezbędna jest latarka
Szczegóły scenariusza będą ujawnione na miejscu gry.





Zasady na jakich gramy:

1. Szczegóły scenariusza i zadań ustala organizator.
2. Każde trafienie się liczy. Trafienie możemy usłyszeć, zobaczyć, poczuć. Możliwe jest "zabicie gracza" z bliskiej odległości poprzez tzw. deklaracje strzału. Jeżeli odległość nie jest większa niż 10 m to gracz może "zabić" gracza przez deklaracje, ale ilość "zabijanych" w ten sposób graczy nie może być większa niż 2. Gracz atakujący musi być przygotowany do oddania skutecznego strzału.
3. Trafienie w broń eliminuje broń z gry, lecz nie eliminuje gracza. Gracz, który został trafiony w broń, nie oznacza się czerwienią, nie oznacza broni - po prostu nie strzela.
4. Gracz trafiony oznacza się czerwienią (czerwoną szmatką) na głowie lub innym wyraźnym miejscu i siada w miejscu trafiania. Bezpośrednio po trafieniu gracz wykonuje znak (ręka w górze) lub daje sygnał (dostałem!). Sygnału głosowego nie należy dawać kiedy takie zachowanie może zdradzić zamiary atakującego.
5. Gracza trafionego można przetransportować do bazy/szpitala i tam go uleczyć. Szpitale zakładamy według ustaleń scenariusza. Mogą to być szpitale stacjonarne, zakładane w jednym konkretnym miejscu na początku gry, albo szpitale polowe, zakładane w dowolnym miejscu.
6. Gracz trafiony nie podpowiada, nie używa radia w celu informowania graczy, nie gestykuluje.
7. Leczenie w bazie/szpitalu trafionego gracza trwa 20min. lecz musi przy nim przebywać (w odległości max. 5m) przynajmniej jeden gracz nietrafiony.
8. Jeden gracz nietrafiony może transportować do bazy nieskończenie dużą liczbę osób tylko osoby te muszą trzymać się cały czas prowadzącego (nietrafionego) gracza. Ze względu na trudne ukształtowanie terenu, lub dużą liczbę "holowanych" dopuszcza się "oddzielanie" się od gracza nietrafionego ("holującego") na odległóść 1-2 metrów.
9. Jeden nietrafiony może leczyć nieskończenie dużą liczbę graczy tylko wszyscy muszą być w bazie/szpitalu i nie mogą być oddaleni od niego o więcej niż 5m.
10. Każde oddalenie się nietrafionego od leczonych graczy trafionych kasuje ich czas leczenia do zera tj. muszą ponownie leczyć się 20 min.
11. Jeżeli gracz prowadzący trafionych do bazy/szpitala sam oberwie, wtedy cała grupka prowadzonych siada z nim w miejscu jego trafienia.
12. Szpitale mogą być celem ataku. Kiedy atakowany jest szpital, gracze z czerwienią mogą położyć się na ziemie, aby uniknąć trafień. Aktywny gracz w szpitalu, czyli ten, który leczył może oddalić się ze szpitala nie chcąc narażać swoich kolegów.
13. Ogień ciągły może być używany tylko w przypadku gry na real-capach oraz na low-capach i mid-capach, załadowanych kulkami do ilości real-capów. Gracze używający magazynków typu hi-cap mogą używać tylko i wyłącznie ognia pojedynczego. Ponadto ognień pojedynczy, bez względu na rodzaj magazynków, obowiązuje graczy posiadających repliki, których prędkość wylotowa jest większa niż 430 fps (nie dotyczy broni wsparcia). Na potrzeby konkretnych scenariuszy może dodatkowo zostać wprowadzony limit kulek.
14. Trafiona broń może być naprawiona w bazie po 20 min. ale musi przy niej przebywać min. jeden członek drużyny.
16. Dopuszcza się stosowanie granatów i min hukowych, dźwiękowych. Zasięg granatu czy miny nie jest uzależniony od kulek czy grochu, które mają razić przeciwnika - zasięg ten wynosi zawsze i bezwzględnie 3 m. Granatami mogą być zwykłe petardy. Minami mogą być urządzenia wydające dźwięk, odpalane przez przechodzącego gracza lub drogą radiową. Jeżeli w momencie zadziałania miny lub granatu gracz znajdował się w odległości 3 m lub mniej to zachowuje się tak jakby został trafiony.
17. Po trafieniu nie możemy brać jeńca. Jeńcem może być tylko osoba, która nie zginęła od kuli, ale się poddała z różnych powodów. Jeńca możemy przetrzymywać 40 min (liczy się czas od przejęcia w niewolę).

Informacje dodatkowe:
Teren gry: [link widoczny dla zalogowanych]
Mapa terenu: [link widoczny dla zalogowanych]
W operacji będą brały udział grupy dwu osobowe

Zbiórka o godzinie 9:00 na parkingu przy zalewie w miejscowości Ptaki około 12 km od Kolna,
Mapka: [link widoczny dla zalogowanych]
Mapka z opisem [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo
St. chorąży



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Nie 21:33, 06 Gru 2009,    Temat postu:

1. Kulo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MARVEL
Sierżant



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Nie 22:49, 06 Gru 2009,    Temat postu:

1. Kulo
2. Marvel - mam nadzieję ,że teraz się uda 70%


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greg
St. Sierżant



Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Pon 11:02, 07 Gru 2009,    Temat postu:

1. Kulo
2. Marvel - mam nadzieję ,że teraz się uda 70%
3. Greg
4. ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaras
Szeregowy



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pon 21:01, 07 Gru 2009,    Temat postu:

1. Kulo
2. Marvel - mam nadzieję ,że teraz się uda 70%
3. Greg
4. Jaras
5. ........

_________________


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:17, 07 Gru 2009,    Temat postu:

1. Kulo
2. Marvel - mam nadzieję ,że teraz się uda 70%
3. Greg
4. Jaras
5. Tomek
6.........
Powrót do góry
darek
St. szeregowy



Dołączył: 06 Lip 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Pią 11:49, 11 Gru 2009,    Temat postu:

1. Kulo
2. Marvel - mam nadzieję ,że teraz się uda 70%
3. Greg
4. Jaras
5. Tomek
6. Darek

ma ktoś pożyczyć baterie? bo ostatnio miałem jakieś problemy z tą swoją i nie wiem czy pójdzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Greg
St. Sierżant



Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Pią 15:25, 11 Gru 2009,    Temat postu:

Proponuję spotkanie o 8:00 u Hebana na parkingu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyton
Szeregowy



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Nie 17:33, 13 Gru 2009,    Temat postu:

Dzięki że wpadliście ludziska Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamil_d.b.s
Kapral



Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D.B.S Kolno

PostWysłany: Nie 17:34, 13 Gru 2009,    Temat postu:

Dzięki panowie za przyjazd do zobaczenia następnym razem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MARVEL
Sierżant



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Nie 21:25, 13 Gru 2009,    Temat postu:

Dziękuję za grę Smile
Te bunkry mnie dosyc zainspirowały Razz
Wrócę tam jeszcze w tym roku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kulo
St. chorąży



Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Pon 13:04, 14 Gru 2009,    Temat postu:

chyba w wigilię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MARVEL
Sierżant



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sekcja 68

PostWysłany: Pon 20:08, 14 Gru 2009,    Temat postu:

nie Razz
w ten weekend Razz
albo od razu po świętach Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pyton
Szeregowy



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 21:26, 14 Gru 2009,    Temat postu:

wpadajcie na wigilie do CB Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek_ZZZ
Szeregowy



Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka/Dublin

PostWysłany: Sob 18:24, 19 Gru 2009,    Temat postu:

witam gracie moze gdzies 20 grudnia?? bo jak coś to ja reflektuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SEKCJA 68 Strona Główna -> Gry Treningowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin