|
SEKCJA 68 Przyjaźń i Przygoda
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek KGB
St. kapral
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KGB / Kadzidło
|
Wysłany: Pią 14:27, 24 Lip 2009, Temat postu: NOC CUDÓW |
|
|
Zadanie jest proste i nie powinno Wam sprawić żadnych problemów. Wystarczy, że wyślecie 2-3 komandosów i cel powinien być osiągnięty - jeżeli będzie Was więcej to cel osiągniecie z nawiązką.
Miejsce akcji: miejscowość Gleba, tereny przyległe do rzeki Omulew.
Czas akcji: noc z 1-2 sierpnia w godzinach od 21.30 do 5.00 dnia następnego
Liczebność wroga: nie powinna przekraczać 10 osób (drużyna KGB)
Cele: zajęcie magazyny z bronią + likwidacja rakiet
Dostajecie szczegółowe namiary na magazyn z bronią (szopka stojąca na pastwisku) i bazę przeciwnika. Miejsca te będą zaznaczone na mapie, będą także podane współrzędne, magazyn będzie zaznaczony światłem chemicznym, w bazie będzie palone ognisko.
Partyzanci z KGB zbudowali sobie bazę w zaroślach zaznaczonych na mapie i rozlokowali wzdłuż rzeki (niedaleko drogi) 4 albo 6 wyrzutni rakiet. Nie mamy precyzyjnych danych dotyczących tych wyrzutni, ale łatwo będzie je znaleźć gdyż grupa KGB średnio co 1 godzinę wszystkie te punkty odwiedza. Teren ten patrolują samochodem bojowym tak więc obserwacja tego patrolu powinna dać informacje o ich lokalizacji. Wóz bojowy podjeżdża w okolice rakiet, wysiada z niego 2-3 osoby, idą do rakiety (50-200 m), sprawdzają ją i wracają do wozu, jadą dalej. Z informacji naszych wynika też, że każda z wyrzutni rakiet posiada wyświetlacz danych, który łatwo dostrzec w ciemności (światło chemiczne).
Żeby unieszkodliwić rakiety potrzebujecie ładunków wybuchowych - te zdobędziecie po ataku na magazyn broni. W magazynie znajdziecie wystarczającą ilość ładunków do odpalenia (petardy) oraz urządzenia sterujące ładunkami (zapalniczka). UWAGA: w magazynie będzie kilka reklamówek z ładunkami, drużyna bierze tylko jedną reklamówkę - nie wiemy ile drużyn przybędzie).
Żeby zlikwidować rakietę trzeba ją odnaleźć, wpisać do notesu godzinę przybycia (notes będzie częścią rakiety) wpisać nazwę drużyny i wtedy odpalić petardę.
Z naszych informacji wynika, że strażnicy nie przykładają się do pilnowania tych elementów. Wiemy jedynie, że średnio co 1 h patrol objeżdża wszystkie punkty: magazyn broni, wszystkie wyrzutnie i wraca do bazy.
Nie powinniście mieć problemów z wykonaniem tego zadania.
ZASADY:
Ogólne informacje.
1. Na rozgrywkę zapraszamy osoby, które mają 18 lat lub skończyli 16 lat, mają zaświadczenie rodzica i są w towarzystwie dorosłego opiekuna.
2. Jeżeli przyjedzie kilka drużyn to prosimy nie łączyć się. Jedna drużyna może zaatakować drugą, ale nie musi, scenariusz daje możliwości istnienia drużyn obok siebie.
3. Drużyna może sobie wybrać dowolną godzinę ataku pomiędzy godziną 19.00 a 5 rano.
4. Organizator na mapie wskaże Wam bezpieczne miejsce do zaparkowania samochodów. W odległości do 400 m od parkingu nie będą prowadzone żadne działania.
5. Drużyny nie zapowiadają przybycia na strzelankę. Jeżeli będziecie robić listę chętnych to zróbcie ją w miejscu niedostępnym dla innych uczestników.
6. Nie wolno strzelać do samochodu - traktujemy go jako samochód bojowy, nie możemy go zniszczyć.
7. W bazie KGB będzie ustawiony namiot, osoby w namiocie nie będą miały okularów na oczach, będzie to miejsce, w którym zmęczeni patrolowaniem bojownicy będą odpoczywać - prosimy nie strzelać do namiotu.
UZNAWANIE TRAFIEŃ.
1. Przed rozpoczęciem działań każda z drużyn musi założyć szpital. Nie musi go oznaczać. Szpital może zostać zaatakowany.
2. Każde trafienie się liczy.
3. Trafiony oznacza się czerwoną chustą itp. i krzyczy "dostałem".
4. Trafiony może wzywać pomocy na każdy możliwy sposób.
5. Trafienie w broń wyklucza broń, ale nie wyklucza gracza - w tym przypadku przestajemy strzelać, ale nie oznaczamy się czerwienią, pozostajemy na polu walki jako żywy gracz.
6. Trafionego gracza można odtransportować do szpitala. Transportować musi zdrowy gracz. Transport polegać ma na prowadzeniu "za rękę" (transportujący i ranny idą obok siebie).
7. W szpitalu możemy leczyć rannego przez 45 min. Podczas leczenia z rannym musi przebywać przynajmniej 1 zdrowy gracz. Po okresie leczenia gracz wraca na pole bitwy jako zdrowy i w pełni sprawny.
8. Broń naprawiamy w podobny sposób jak leczenie - 1 osoba jest w szpitalu z bronią przez 45 min.
9. Szpitala nie można przenosić, nie możemy zmieniać lokalizacji.
Jeżeli pojawią się pytania - proszę pytać, pytania i odpowiedzi będziemy zamieszczać też na innych forach innych drużyn.
Niebawem dostaniecie mapy z naniesionymi danymi.
Zadanie jest tak pomyślane, aby mogła je wykonać sprytnie nawet 1 osoba - bez wchodzenia w kontakt ogniowy.
Zapraszamy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek KGB dnia Wto 7:37, 28 Lip 2009,, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Greg
St. Sierżant
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Pią 20:19, 24 Lip 2009, Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulo
St. chorąży
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Sob 9:28, 25 Lip 2009, Temat postu: |
|
|
wchodzimy na stronę ODPRAWA PRZED MISJĄ
Tomek prześlij mi mapę tego terenu
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kulo dnia Sob 9:36, 25 Lip 2009,, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
St. kapral
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KGB / Kadzidło
|
Wysłany: Sob 19:26, 25 Lip 2009, Temat postu: |
|
|
ze scenariusza usuwamy cel bonus
nie wiemy ile drużyn przybędzie na spotkanie, a chcemy aby wszyscy chętni mogli się wykazać.
Kulo, jak tylko zrobimy mapy i spiszemy namiary podamy je do Waszej wiadomości. Pozdrawiamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
St. kapral
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KGB / Kadzidło
|
Wysłany: Wto 7:28, 28 Lip 2009, Temat postu: |
|
|
Uwaga.
1. Nastąpiły zmiany w godzinach rozpoczęcia.
2. Został zwiększony możliwy dystans od wozu patrolowego do rakiety.
3. Po okresie leczenia gracz wychodzi zupełnie zdrowy.
Mamy też już mapy, niebawem podamy współrzędne.
Ochotników prosimy, aby wyposażyli się w latarki, płaszcze przeciwdeszczowe, skarpetki na zmianę , sprawny telefon komórkowy, rzeczy niezbędne do przeżycia.
Teren, na którym będzie odbywać się akcja to przede wszystkim łąki i pastwiska, drogi polne i gęste wierzbowe krzaki, rowy i rowki.
Mapy mające na celu ułatwić dojazd na miejsce akcji:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mapy operacyjne:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Proponujemy, aby każda ekipa, która ma zamiar przyjechać wydrukowała sobie zarówno mapy jak i opis scenariusza. Z praktyki wiemy, że taki opis się przydaje czasami, choćby po to, aby przypomnieć sobie jakie są cele i jakie zasady.
Zapraszam też na nasze forum [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
St. kapral
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KGB / Kadzidło
|
Wysłany: Wto 9:28, 28 Lip 2009, Temat postu: |
|
|
Podajemy namiary:
1. BAZA KGB
N 53*12'13.31"
E 21*20'00.70"
2. MAGAZYN BRONI
N 53*12'05.25"
E 21*20'53.08"
Informacja przydatna:
1. Tereny mogą być podmokłe;
2. Zalecamy poruszanie się po drogach i w okolicy dróg
3. Uważajcie na spory rów odcinający bazę od magazynu, biegnący od północy i wpadający do rzeki (na tym rowie jest sporo mostków na łąkach)
4. Omulew jest rzeką nie regulowaną - zobaczcie jej bieg na mapie, zachowajcie ostrożność,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulo
St. chorąży
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
St. kapral
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KGB / Kadzidło
|
Wysłany: Czw 18:00, 30 Lip 2009, Temat postu: |
|
|
WAŻNE INFORMACJE.
Zapomniałem napisać o tym, że podczas gry stosujemy się do zasady dotyczącej magazynków:
- hi-capy strzelamy tylko ogniem pojedynczym;
- reale i low ładowane do realnej ilości mogą użyć ognia automatycznego;
- można stosować granaty (za trafienie uznaje się również wybuch granatu-petardy w odległości do 3 m od gracza;
- można stosować miny dźwiękowe - gracz po usłyszeniu sygnału odlicza metry od miny - jeżeli jest 3 m lub mniej uznajemy jako trafienie.
Na wojnie nie jest czarno-biało. Pamiętajcie, że możecie odnosić sukcesy na polu walki i nie zrealizować w pełni całego zadania.
Dla grup przyjezdnych PEŁNIĄ SUKCESU będzie zniszczyć 4 z 6 rakiet bez oddania ani jednego strzału.
Dla KGB pełnią sukcesu jest obrona wszystkich rakiet.
Jest to strzelanka nocna. PROSIMY nie przybywać na miejsce wcześniej niż godzina 21.30.
Do zobaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Greg
St. Sierżant
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Nie 13:32, 02 Sie 2009, Temat postu: |
|
|
zdięki wszystkim za grę.
Szacun dla wszystkich navy seals
Cieszę się że misja się już zakończyła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek KGB
St. kapral
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KGB / Kadzidło
|
Wysłany: Nie 15:49, 02 Sie 2009, Temat postu: |
|
|
Wasz wywiad:
Zadanie zaplanowaliście i wykonaliście perfekcyjnie. Zdobycie dwóch rakiet w takim stylu zasługuje na najwyższe uznanie. Byliście niewidzialni i nieuchwytni - tak jak miało być.
Wiemy, że oddziały KGB kilka razy były tuż obok, a Wy z zimną krwią obserwowaliście ich ruchy, patrole, które miały doprowadzić do ustawionych rakiet.
Dwie wysadzone rakiety, sporządzone notatki zgodnie z rozkazem, unikanie kontaktu - spisaliście się na medal. Teraz wiemy, że można Was wysłać na każdą akcje.
a teraz od siebie:
Byliśmy na prawdę pod dużym wrażeniem. Niezły był ten motyw z zapachem i z notatką o tym w notesie.
Zrobiliście swoje i to jest najważniejsze.
Mam nadzieję, że nasza obecność "po drugiej stronie" dodała Wam sporo emocji. Dzięki za przybycie i do zobaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulo
St. chorąży
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Nie 20:29, 02 Sie 2009, Temat postu: |
|
|
Dopiero dotarłem do domu.
Wielkie dzięki za zajebistą grę. Tomek pokazaliście że nawet zwykła łąka to wspaniałe miejsce do gier tylko wystarczy trochę "finezji i polotu w tym smutnym jak pi..." świecie.
Jestem pod wrażeniem. I długo będzie mnie prześladował we śnie ten widok rozpędzonego, wkurwionego Honkera z halogenami czeszącymi jak grzebień bujne włosy Hebana gościnne dla nas wysokie trawy. W pamięci też napewno zostanie nam odgłos walk jakie toczyliście z innymi ekipami w czasie gdy my spokojnie siedzieliśmy kilkadziesiąt metrów od akcji licząc na korzystny dla nas koniec waszych potyczek.
Takie jedno małe pytanko? Ile było ekip.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Heban
St. kapral
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Sob 19:29, 08 Sie 2009, Temat postu: |
|
|
No tak, Heban na mazurach (3-5 km od wiosennego Wymarszu) a Sekcja szaleje .
Szkoda, że nie mogłem być. Gratuluje udanej gry/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|