Autor |
Wiadomość |
Sepp |
Wysłany: Czw 22:54, 15 Lis 2007, Temat postu: |
|
pozwoliłem sobie sam sciągnąc logo Waszgo Teamu |
|
|
Kulo |
Wysłany: Pią 20:20, 02 Lis 2007, Temat postu: |
|
Panowie OBM Hojak zbierają się już od 8.00 na parkingu pod Klonami (parking przy rondzie za rzeką Narwią)
dla nas ponieważ część z WAs weźmie pewnie udział w grze jako Doradcy wojskowi więc 8.30 na parkingu wyjazd do Kozła'
Ja będę już o 8.00 na parkingu.
O 8.30 zabieram kilku Hojaków i ruszamy na Kozła.
Od 9.00 podział i odprawy dla drużyn.
O 10.00 zaczynamy gra już z pozycji startowych.
Starajcie sie nie spóźnić. ponieważ tylko przed grą będzie możliwość spokojnie obejżeć klamki ponieważ pierwsze sceno pewnie potrwa kilka 2 godz.
Marwel pisał:
OSOBY/EKIPY deklarujące obecność(SZACOWANIE):
1.HOJAK---ok10/12 OSTROŁĘKA
2.SEKCJA 68---ok4/5 OSTROŁĘKA
3.ASG PUŁTUSK TEAM---5/6 PUŁTUSK
4.JAGUAR---4/5 ZAMBRÓW
5.BROTHERS IN GUERILLA---6/8 WARSZAWA
http://www.obmhojak.fora.pl/4-listopad-t227-30.html |
|
|
Greg |
Wysłany: Pią 19:48, 02 Lis 2007, Temat postu: |
|
myślę że asg może być niebezpieczniejszy- kulka nie pęka przy uderzeniu. Tak więc (w/g mnie powinno być OK!
A tak na marginesie Kasztan jak się sprawuje nowy nabytek? |
|
|
kasztan |
Wysłany: Pią 18:56, 02 Lis 2007, Temat postu: |
|
cytat
Jaber [NTT]
W momecie kiedy strzelamy sie samymi RAMami to jestesmy tylko w goglach taktycznych lyb nawet okularach taktycznych a to jak kazdy wie daje wilka swobode i znikaja problemy z parowaniem. |
|
|
Kulo |
Wysłany: Śro 22:28, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
Kasztan weź go i przyjedz. Zobaczymy oni grają tylko w okularkach. |
|
|
Sepp |
Wysłany: Śro 21:31, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
dzięki:) |
|
|
kasztan |
Wysłany: Śro 18:09, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
A można będzie zagrać Waltherem P99 RAM |
|
|
Jarod |
Wysłany: Śro 14:02, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
Coś poszukam. |
|
|
Kulo |
Wysłany: Śro 9:21, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
zrozum tak
Jarod masz te logo gdzieś w kompie? Bo ja je mam w drugim niepodłączonym. |
|
|
Sepp |
Wysłany: Śro 8:45, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
rozumiem ze nie |
|
|
Kulo |
Wysłany: Śro 0:48, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
sceno 2
Gniazdo os
Rekwizyty:
· Taśmy kolorowe – żółta, niebieska (organizator)
· Gwizdek dla Komandosów
· Bandaże
Strony konfliktu:
Partyzantka – nieoznaczeni kolorem 30% więcej niż komandosów
Komandosi – kolor niebieski
Więźniowie – kolor żółty
Start i misje
Partyzantka
Zajmują na terenie gry trzy bazy i umieszczają w nich teczki z kodami. Startują z tych baz w sile 30% więcej niż Komandosi. W jednej z baz trzymają 3 więźniów.
Zadania:
1. Nie pozwolić Komandosom odbić Więźniów
2. Bronić teczek w bazach
Za każdego żywego więźnia na koniec gry 10pkt
Za każdą teczkę 10pkt.
Za złożony cały kod na koniec gry 30pkt.
Komandosi
Startują w jednej lub dwóch grupach z dowolnej strony lasu( z polan otaczających las).
Zadania :
1. Znajdź i odbij więźniów
2. Zdobyć tajne dokumenty i złóż kod w całość.
Za każdego więźnia dobitego i dowiezionego do bazy 10pkt
Za każdą teczkę 10pkt.
Za złożony kod na koniec gry 30pkt.
Aby dowieść Więźnia do bazy należy odprowadzić go na lądowisko (polanę z wytyczonym przed grą lądowiskiem i wezwać helikopter (tu gwizdek). Helikopter przybywa 10min po wezwaniu.
Uwaga!!!
· Partyzant może zabić Więźnia po opuszczeniu przez niego sektora bezpiecznego (miejsce otoczone taśmą biało - czerwoną w którym znajdują się więźniowie)
· Aby więzień poszedł z komandosem ten musi go dotknąć.
· Można uzbroić więźnia i więzień może się bronić.
Medycy jak w sceno 1 Katastrofa
Bandaże jw.
Jutro podam jakie bandaże kupujemy. |
|
|
Sepp |
Wysłany: Wto 15:41, 30 Paź 2007, Temat postu: |
|
tak poza tematem.czy możecie przesłac mi na @ logo waszej drużyny? |
|
|
Kulo |
Wysłany: Pon 16:13, 29 Paź 2007, Temat postu: |
|
to sceno 1:
Katastrofa
Rekwizyty:
· dwie duże torby wypchane czymś ciężkim (torby z bronią )
· żółta taśma dla Doradcy wojskowi
· bez taśmy - partyzantka
· niebieska taśma - grupa komandosów ONZ
· Każda drużyna powinna mieć stoper, gwizdek, ładunki typu Achtung (z czachą)
· Każdy gracz powinien mieć jeden bandaż.
· Każdy gracz musi mieć szmatkę czerwoną (położona na głowie oznacza trupa)
Dwie strony konfliktu:
Partyzantka – zajmująca bazę na terenie rozgrywki.
Komandosi – zajmujący teren poza polem rozgrywki (poza lasem)
Doradcy wojskowi – niektórzy mają pistolety. Każdy doradca ma przy sobie część 12 cyfrowego kodu. Złożony cały kod to 10 pkt.
Start gry i przebieg:
Partyzantka
Dostaje wiadomość że nad ich terenem rozbił się postrzelony samolot z doradcami wojskowymi wroga i tajnymi prototypami broni XM100. Otrzymują rozkaz odnaleźć doradców i prototypy broni rozrzucone po terenie.
Cel:
1. Odnaleźć idostarczyć do bazy doradców żywych i ich przeszukać. W przypadku nie posiadania przez doradców kodu przesłuchać. Za żywego* lub rannego 1pkt. (doradca ranny w nogę nie może chodzić i trzeba go przenieść ranny w rękę nie może strzelać).
2. Odnaleźć i dostarczyć do bazy torby ze sprawną* bronią XM100. Każda torba to 1pkt.
3. Powiadomić sztab główny o przygotowanej przesyłce. Od momentu powiadomienia (tu gwizdek) utrzymać pozycje i przesyłkę przez 20 min. Przesyłka musi być podana przy jednej z trzech dróg. 10ptk.
4. Złożyć kod odnaleziony przy doradcach. 10pkt.
Komandosi
Alarm!!! SOS nad terytorium wroga za chwilę roztrzaska się nasz samolot z doradcami i prototypem nowej broni.
Broń jak i doradcy wojskowi nie powinni dostać się żywi lub sprawna w łapska wroga. Doradcy posiadają przy sobie koperty z tajnym kodem. Odzyskać kod. Do dzieła.
Komandosi startują z dowolnej strony lasu ale z polanek na których wysadzi ich helikopter. Startują z opóźnieniem 5 min.
Cel:
1. Odnaleźć i dostarczyć na lądowisko doradców żywych i spisać kod w przypadku braku kodu doradca zna go na pamięć. Za żywego* lub rannego 1pkt. (doradca ranny w nogę nie może chodzić i trzeba go przenieść). Za żywego lub rannego 1pkt.
2. Odnaleźć i dostarczyć na lądowisko sprawną* broń XM100. za każdą sprawną broń 1pkt.
3. Powiadomić bazę o przesyłce (gwizdek) od momentu powiadomienia 10 min. Trzeba utrzymać przesyłkę. Przesyłkę podajemy helikopterom na polanach np. na skraju lasu.za podanie przesyłki 10pkt.
4. złożyć kod pkt.10
Doradcy
Niektórzy uzbrojeni? Po starcie gry zostają w swoich miejscach i czekają na pomoc.
Przed rozpoczęciem gry to oni chowają na polu gry torby z XM100. Ale ta informacja nie może od nich wypłynąć. Torby Muszą strony konfliktu szukać same.
Żywy lub martwy Doradca:
Żywy czy martwy doradca ma przy sobie część kodu. Jeżeli został zabity ma na głowie czerwoną szmatkę i zostaje na polu do momentu gdy zostanie mu zabrany kod. Doradca bez kodu może opuścić pole gry.
Sprawna / zepsuta broń:
Każda torba z bronią będzie ciężka i owinięta dokoła żółta taśmą. Tylko torba z taśmą jest oznaką sprawnej broni. Gracz jeżeli został sam bez wsparcia i widzi że nie podoła wykonaniu celu jakim jest doniesienie torby może ją wysadzić ładunkiem tak aby przeciwnik nie mógł z niej korzystać. Wysadzamy ładunek obok i zrywamy taśmę z torby.
Rany /medycy / zabici
Gramy na jedno życie. Życie tracimy od razu jeżeli dostaniemy w głowę, szyję, korpus. Śmierć oznaczamy czerwoną szmatką na głowie.
Nogi, ręce, barki jesteśmy ranni.
Na każde 10 osób w grupie przypada 1 medyk. Każdy medyk będzie miał 3 bandaże.
Osoba postrzelona / ranna siedzi na ziemi z rękoma na głowie i wzywa medyka. Można ją dobić. Można ją ewakuować ciągnąc lub nosząc.
Medyk uzdrawia owijając rannego w miejscu postrzału trzy razy bandażem. Można uzdrowić rannego w nieskończoność tzn. dotąd dopóki nie skończy się bandaż. Brak bandaż oznacza długie siedzenie i modlitwę o szybka śmierć z ręki wroga lub zwariowanego kolegi. Rannego medyka mogą leczyć gracze owijając go 6 razy bandażem w miejsce trafienia
Martwy medyk zostawia bandaże na ziemi w miejscu trafienia. bandażami tymi może leczyć każdy strzelec ale musi owijać bandażem 6 razy
Nie ma limitu czasu |
|
|
Greg |
Wysłany: Nie 22:18, 28 Paź 2007, Temat postu: |
|
Zapraszamy wszystkich będzie okazja zagrać , zobaczyć różne repliki ,pogadać,itp.
Kulo przygotował scenariusze gdzie nawet bez broni można pograć |
|
|
Długi |
Wysłany: Nie 20:53, 28 Paź 2007, Temat postu: |
|
Moze i ja zajade zobaczyc. |
|
|