SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum SEKCJA 68 Strona Główna
->
Gry Treningowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Rekrutacja
----------------
Witamy
Sprzęt i Umundurowanie
----------------
Sprzęt
Umundurowanie
Oporządzenie
Spotkania i Gry
----------------
Gry Treningowe
Milsim
Zasady Gry
Rekreacja
Wymarsze - Survival - Przechadzki
Rozkminki
PUB
----------------
Rezerwacja dla Sekcji 68
Przy kuflu
Mała giełda
----------------
Zamówienia
Sprzedam
Kupię
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Tomek_ZZZ
Wysłany: Sob 18:24, 19 Gru 2009,
Temat postu:
witam gracie moze gdzies 20 grudnia?? bo jak coś to ja reflektuje
Pyton
Wysłany: Pon 21:26, 14 Gru 2009,
Temat postu:
wpadajcie na wigilie do CB
MARVEL
Wysłany: Pon 20:08, 14 Gru 2009,
Temat postu:
nie
w ten weekend
albo od razu po świętach
Kulo
Wysłany: Pon 13:04, 14 Gru 2009,
Temat postu:
chyba w wigilię
MARVEL
Wysłany: Nie 21:25, 13 Gru 2009,
Temat postu:
Dziękuję za grę
Te bunkry mnie dosyc zainspirowały
Wrócę tam jeszcze w tym roku
kamil_d.b.s
Wysłany: Nie 17:34, 13 Gru 2009,
Temat postu:
Dzięki panowie za przyjazd do zobaczenia następnym razem
Pyton
Wysłany: Nie 17:33, 13 Gru 2009,
Temat postu:
Dzięki że wpadliście ludziska
Greg
Wysłany: Pią 15:25, 11 Gru 2009,
Temat postu:
Proponuję spotkanie o 8:00 u Hebana na parkingu
darek
Wysłany: Pią 11:49, 11 Gru 2009,
Temat postu:
1. Kulo
2. Marvel - mam nadzieję ,że teraz się uda 70%
3. Greg
4. Jaras
5. Tomek
6. Darek
ma ktoś pożyczyć baterie? bo ostatnio miałem jakieś problemy z tą swoją i nie wiem czy pójdzie
Gość
Wysłany: Pon 21:17, 07 Gru 2009,
Temat postu:
1. Kulo
2. Marvel - mam nadzieję ,że teraz się uda 70%
3. Greg
4. Jaras
5. Tomek
6.........
jaras
Wysłany: Pon 21:01, 07 Gru 2009,
Temat postu:
1. Kulo
2. Marvel - mam nadzieję ,że teraz się uda 70%
3. Greg
4. Jaras
5. ........
_________________
Greg
Wysłany: Pon 11:02, 07 Gru 2009,
Temat postu:
1. Kulo
2. Marvel - mam nadzieję ,że teraz się uda 70%
3. Greg
4. ...
MARVEL
Wysłany: Nie 22:49, 06 Gru 2009,
Temat postu:
1. Kulo
2. Marvel - mam nadzieję ,że teraz się uda 70%
Kulo
Wysłany: Nie 21:33, 06 Gru 2009,
Temat postu:
1. Kulo
kamil_d.b.s
Wysłany: Nie 15:37, 06 Gru 2009,
Temat postu: 13 grudnia "Operacja 13"
Początek gry: 9.00
Koniec gry: 13.00
Miejscowość: Ptaki
Teren gry: Lasy w miejscowości Adamusy około 12 km na zachód od Kolna, Schrony, umocnienia lądowe z roku 1940,
mapka ulokowania obiektów
http://kaczorek.easyisp.pl/pisz/fort/turpn001.htm
Minimalny wiek gracza: 16 lat (za zgodną rodziców).
Wyposażenie niezbędne: okulary, czerwone oznaczenie trafionego, dla osób chętnych do zwiedzenia schronów niezbędna jest latarka
Szczegóły scenariusza będą ujawnione na miejscu gry.
Zasady na jakich gramy:
1. Szczegóły scenariusza i zadań ustala organizator.
2. Każde trafienie się liczy. Trafienie możemy usłyszeć, zobaczyć, poczuć. Możliwe jest "zabicie gracza" z bliskiej odległości poprzez tzw. deklaracje strzału. Jeżeli odległość nie jest większa niż 10 m to gracz może "zabić" gracza przez deklaracje, ale ilość "zabijanych" w ten sposób graczy nie może być większa niż 2. Gracz atakujący musi być przygotowany do oddania skutecznego strzału.
3. Trafienie w broń eliminuje broń z gry, lecz nie eliminuje gracza. Gracz, który został trafiony w broń, nie oznacza się czerwienią, nie oznacza broni - po prostu nie strzela.
4. Gracz trafiony oznacza się czerwienią (czerwoną szmatką) na głowie lub innym wyraźnym miejscu i siada w miejscu trafiania. Bezpośrednio po trafieniu gracz wykonuje znak (ręka w górze) lub daje sygnał (dostałem!). Sygnału głosowego nie należy dawać kiedy takie zachowanie może zdradzić zamiary atakującego.
5. Gracza trafionego można przetransportować do bazy/szpitala i tam go uleczyć. Szpitale zakładamy według ustaleń scenariusza. Mogą to być szpitale stacjonarne, zakładane w jednym konkretnym miejscu na początku gry, albo szpitale polowe, zakładane w dowolnym miejscu.
6. Gracz trafiony nie podpowiada, nie używa radia w celu informowania graczy, nie gestykuluje.
7. Leczenie w bazie/szpitalu trafionego gracza trwa 20min. lecz musi przy nim przebywać (w odległości max. 5m) przynajmniej jeden gracz nietrafiony.
8. Jeden gracz nietrafiony może transportować do bazy nieskończenie dużą liczbę osób tylko osoby te muszą trzymać się cały czas prowadzącego (nietrafionego) gracza. Ze względu na trudne ukształtowanie terenu, lub dużą liczbę "holowanych" dopuszcza się "oddzielanie" się od gracza nietrafionego ("holującego") na odległóść 1-2 metrów.
9. Jeden nietrafiony może leczyć nieskończenie dużą liczbę graczy tylko wszyscy muszą być w bazie/szpitalu i nie mogą być oddaleni od niego o więcej niż 5m.
10. Każde oddalenie się nietrafionego od leczonych graczy trafionych kasuje ich czas leczenia do zera tj. muszą ponownie leczyć się 20 min.
11. Jeżeli gracz prowadzący trafionych do bazy/szpitala sam oberwie, wtedy cała grupka prowadzonych siada z nim w miejscu jego trafienia.
12. Szpitale mogą być celem ataku. Kiedy atakowany jest szpital, gracze z czerwienią mogą położyć się na ziemie, aby uniknąć trafień. Aktywny gracz w szpitalu, czyli ten, który leczył może oddalić się ze szpitala nie chcąc narażać swoich kolegów.
13. Ogień ciągły może być używany tylko w przypadku gry na real-capach oraz na low-capach i mid-capach, załadowanych kulkami do ilości real-capów. Gracze używający magazynków typu hi-cap mogą używać tylko i wyłącznie ognia pojedynczego. Ponadto ognień pojedynczy, bez względu na rodzaj magazynków, obowiązuje graczy posiadających repliki, których prędkość wylotowa jest większa niż 430 fps (nie dotyczy broni wsparcia). Na potrzeby konkretnych scenariuszy może dodatkowo zostać wprowadzony limit kulek.
14. Trafiona broń może być naprawiona w bazie po 20 min. ale musi przy niej przebywać min. jeden członek drużyny.
16. Dopuszcza się stosowanie granatów i min hukowych, dźwiękowych. Zasięg granatu czy miny nie jest uzależniony od kulek czy grochu, które mają razić przeciwnika - zasięg ten wynosi zawsze i bezwzględnie 3 m. Granatami mogą być zwykłe petardy. Minami mogą być urządzenia wydające dźwięk, odpalane przez przechodzącego gracza lub drogą radiową. Jeżeli w momencie zadziałania miny lub granatu gracz znajdował się w odległości 3 m lub mniej to zachowuje się tak jakby został trafiony.
17. Po trafieniu nie możemy brać jeńca. Jeńcem może być tylko osoba, która nie zginęła od kuli, ale się poddała z różnych powodów. Jeńca możemy przetrzymywać 40 min (liczy się czas od przejęcia w niewolę).
Informacje dodatkowe:
Teren gry:
http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=adamusy&Submit=Szukaj&long=21.7667216&lat=53.3984352&type=2&scale=4&svActive=false
Mapa terenu:
http://dbsjs.wordpress.com/files/2009/12/mapa-13.jpg
W operacji będą brały udział grupy dwu osobowe
Zbiórka o godzinie 9:00 na parkingu przy zalewie w miejscowości Ptaki około 12 km od Kolna,
Mapka:
http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=woj.+Podlaskie,+Ptaki&Submit=Szukaj&long=21.7934294&lat=53.393068&type=2&scale=2&svActive=false&cId=1bed804f00765e00edc200f00e00033017008de6275b8bf6&sId
Mapka z opisem
http://dbsjs.wordpress.com/files/2009/12/ptaki.jpg
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin