SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum SEKCJA 68 Strona Główna
->
Gry Treningowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Rekrutacja
----------------
Witamy
Sprzęt i Umundurowanie
----------------
Sprzęt
Umundurowanie
Oporządzenie
Spotkania i Gry
----------------
Gry Treningowe
Milsim
Zasady Gry
Rekreacja
Wymarsze - Survival - Przechadzki
Rozkminki
PUB
----------------
Rezerwacja dla Sekcji 68
Przy kuflu
Mała giełda
----------------
Zamówienia
Sprzedam
Kupię
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
HansKloss
Wysłany: Pon 22:55, 02 Lip 2012,
Temat postu:
WARUNKI ZWYCIĘSTWA:
Czeczeni (na koniec scenariusza - 13:00):
1. Muszą kontrolować więcej budynków niż Rosjanie.
2. Muszą mieć przynajmniej jednego jeńca.
Rosjanie (na koniec scenariusza - 13:00):
1. Muszą mieć kontrolę nad większą liczbą budynków niż Czeczeni.
2. Muszą mieć przynajmniej jednego jeńca.
Za kontrolowany uznajemy budynek oczyszczony z żywych wrogów.
Budynki, w których o 13:00 będą trwały walki uznajemy za niczyje.
Jeniec to ranny wróg oczekujący na medyka. Chcą wziąć do niewoli rannego należy go uleczyć. Jeńcowi nie wolno odbierać broni, wskazane jest natomiast nakazać usunięcie baterii z repliki i włożenie jej do np. kieszeni. Jeńców nie wolno krępować ani znęcać się nad nimi fizycznie i psychicznie. Jeniec, któremu uda się zbiec z niewoli musi udać się na respa. Dopiero tam uruchamia replikę.
W momencie końca scenariusza dowódcy obydwu stron obejdą teren gry i komisyjnie sprawdzą stan posiadania obu stron.
Punktacja: Kontrolowany budynek - 1pkt. Jeniec - 1pkt.
Regor
Wysłany: Śro 10:42, 27 Cze 2012,
Temat postu:
1. Kapciu
2. Hans
3. Regor
4. .....
HansKloss
Wysłany: Wto 22:35, 26 Cze 2012,
Temat postu:
1. Kapciu
2. Hans
3. ......
Kapciu
Wysłany: Wto 19:59, 26 Cze 2012,
Temat postu:
1. Kapciu
Regor
Wysłany: Wto 18:31, 26 Cze 2012,
Temat postu:
Kojarze teren, juz tam sie kiedys imprezowalo. Jestem za jak najbardziej!
HansKloss
Wysłany: Wto 15:00, 26 Cze 2012,
Temat postu:
Greg napisał:
budynki utrzymanie polegające na zawieszeniu flagi byłoby dobrym rozwiązaniem i widocznym z daleka.
Czeczeni bronią budynku z zawieszoną np. biebieską flagą,Rosjanie wchodząc zdejmują wrogą barwę i zawieszają np. czerwoną
To nie przejdzie niestety.
Przygotujcie natomiast zapas pirotechniki. Będzie okazja rzucić kilka granatów. :-)
filmik z terenu gry:
http://youtu.be/phOu2DitVGE
Na kogo mogę liczyć?
HansKloss
Wysłany: Pią 8:21, 22 Cze 2012,
Temat postu:
Pewnie! Rozsyłajcie info. Może zbierze się z nas całkiem liczna kompania.
Regor
Wysłany: Pią 6:17, 22 Cze 2012,
Temat postu:
Hans rzuce posta i u siebie ok? Nie wykluczam ze bylbym chetny
Greg
Wysłany: Czw 22:17, 21 Cze 2012,
Temat postu:
budynki utrzymanie polegające na zawieszeniu flagi byłoby dobrym rozwiązaniem i widocznym z daleka.
Czeczeni bronią budynku z zawieszoną np. biebieską flagą,Rosjanie wchodząc zdejmują wrogą barwę i zawieszają np. czerwoną
HansKloss
Wysłany: Czw 14:17, 21 Cze 2012,
Temat postu: 08.07.2012 - "Grozny 1999" - Ślubowo
Panowie! Chcę zrealizować następujący projekt.
Tytuł "Grozny 1999"
Za stolicę Czeczenii posłuży nam baza w Ślubowie.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=205816713849952846218.0004c2749727a349410a9
Czeczeni (broniący) to grupy airsoftowe z Przasnysza, Działdowa, Ciechanowa, Mławy i kogo tam jeszcze znajdą.
Rosjanie (atakujący) to wszystkie drużyny ASG, które uda mi się zebrać na tą bitwę.
Ciekawostką będzie to, że większość z obrońców lepiej lub gorzej ale zna bazę w Ślubowie. Natomiast moi ludzie tak jak i w 1999r. Rosjanie będą rzuceni do walki w zupełnie nowym miejscu.
Zasady gry:
1. Drużyny nie muszą mieć równej liczby graczy.
2. Pirotechnika dozwolona (petardy, fajerwerki, świece dymne, race).
3. Nie ma limitu amunicji ani FPS.
4. W budynkach i blisko nich (2m od ścian) dozwolony tylko tryb SEMI.
Po za budynkami jak kto lubi.
5.a. Eksplozja petardy w pomieszczeniu zabija wszystkie osoby znajdujące się w nim.
Na zewnątrz giną wszyscy w promieniu 5m od wybuchu.
5.b. Rakieta (fajerwerki) trafiając w ścianę zabija wszystkich znajdujących się w pomieszczeniu.
Na zewnątrz w promieniu 10m od wybuchu.
W tym miejscu dodam, że celem użycia sztucznych ogni jest oprawa wizualna i dźwiękowa bitwy, a nie wyrządzenie komuś krzywdy!
Zabraniam wpuszczania rakiet do pomieszczeń, w których ktoś przebywa!
WYSTARCZY TRAFIENIE W ZEWNĘTRZNĄ ŚCIANĘ.
6. Każde trafienie się liczy. Trafiony gracz oznacza się na czerwono i pozostaje w miejscu trafienia. Przygotowuje bandaż i wzywa medyka.
7. Oczekuje na niego maksymalnie 15 min. Medyk opatruje rannego obwijając bandażem trafione miejsce.
8. Jeśli gracz nie zostanie uleczony przemieszcza się do punktu medycznego. Tam spędza 15 min po czym wraca do gry.
9. Na 6 graczy przypada 1 medyk. Sanitariusz nie może uleczyć się sam.
10. Zawodnik trafiony drugi raz oznacza się na czerwono i rusza w kierunku respa, gdzie czeka 30min. W tym czasie trafienia kasują się i gracz wraca jako nowo narodzony.
11. Trafienie w broń eliminuje broń, ale nie eliminuje gracza. Naprawa broni odbywa się w punktach medycznych, ale trwa tylko jedną minutę.
12. Na krótkim dystansie trafienie oznaczamy słowem „dostałeś" oraz kciukiem skierowanym w dół.
13. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za straty poniesione przez graczy.
14. Każdy uczestnik biorący udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin