SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum SEKCJA 68 Strona Główna
->
Gry Treningowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Rekrutacja
----------------
Witamy
Sprzęt i Umundurowanie
----------------
Sprzęt
Umundurowanie
Oporządzenie
Spotkania i Gry
----------------
Gry Treningowe
Milsim
Zasady Gry
Rekreacja
Wymarsze - Survival - Przechadzki
Rozkminki
PUB
----------------
Rezerwacja dla Sekcji 68
Przy kuflu
Mała giełda
----------------
Zamówienia
Sprzedam
Kupię
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adaś
Wysłany: Nie 16:13, 28 Kwi 2013,
Temat postu:
Dzięki za grę .
Regor
Wysłany: Nie 16:09, 28 Kwi 2013,
Temat postu:
Dziękujemy za spotkanie. Pogoda rządzi się swoimi sprawami, ale mimo to było fajnie. Zdjęcia
https://plus.google.com/photos/100682303085049895817/albums/5871896564610771809
kamil_d.b.s
Wysłany: Nie 15:12, 28 Kwi 2013,
Temat postu:
Dzięki wszystkim za przybycie. Pogoda trochę pokrzyżowała plany organizacyjne, ale mówi się trudno. Mapy i zadania zamokły, więc nie dało się ich rozczytać. Mimo wszystko uważam, że jak na taką deszczową pogodę przyjazd 20 zapaleńców było sporym sukcesem. Postaram się 19 maja zorganizować jeszcze lepszą grę. Zdjęcia i film z aparatu
http://dbsjs.wordpress.com/larp-bunt-ludu-28-04-2013/
http://www.youtube.com/watch?v=gaHrSQFL-dg&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=GjbK2Byoeyw&feature=youtu.be
Grzechu
Wysłany: Pią 13:54, 26 Kwi 2013,
Temat postu:
Ja jednak odpadam
Siły Rządowe
1 Adaś
2 Wodzu (wstępnie)
3 Zegar( 50 % )
4 francuz (także na razie wstępnie)
Będę 1.05 na PGO
Do zobaczenia
kamil_d.b.s
Wysłany: Pią 11:29, 26 Kwi 2013,
Temat postu:
UWAGA!!!
Przy terenie na którym się będziemy strzelać znajdują się pasieki pszczele. Pszczoły są pobudzone i jest możliwość ukoszenia przez pszczołę. Osoby które są uczulone na ukąszenie pszczoły proszę o zachowanie szczególnej ostrożności.
kamil_d.b.s
Wysłany: Pon 19:29, 15 Kwi 2013,
Temat postu:
Dodatkowe informacje:
Wszyscy gracze po stronie Antyrządowego Ruchu Oporu będą posiadać dokument tożsamości z przydzielonym numerem baraku w którym mieszkają. Baraki będą ponumerowane. Brak dokumentu podczas kontroli przez Siły Rządowe może spowodować aresztowanie. Posiadanie przedmiotów nielegalnych takich jak: broni, alkohol, papierosy, narkotyków, materiały wybuchowe, przedmioty do produkcji komputerów, samochody wojskowych będzie karane aresztem przez. Siły Rządowe. Jakikolwiek atak na żołnierzy Sił Rządowych będzie karany.
Siły Rządowe mogą dokonać aresztowania i osadzić w areszcie na 15 min lub zamienić na karę robót publicznych które wykonuje się przez 10 min.
Kart robót publicznych to:
1. Zbieranie szyszek w lesie.
2. Zbieranie śmieci na terenie poligonu.
3. Zbieranie chrustu na ognisko.
4. Noszenie broni dla Żołnierzy Sił Rządowych
Cała gra będzie trwała 3 godziny.
kamil_d.b.s
Wysłany: Pią 15:29, 22 Mar 2013,
Temat postu:
Jak będę organizował następny LARP we wrześniu to wprowadzę zmianę, obecnie pozostanie tak jak jest.
francuz
Wysłany: Czw 22:31, 21 Mar 2013,
Temat postu:
Siły Rządowe
1 Adaś
2 Wodzu (wstępnie)
3 Zegar( 50 % )
4 Grzechu (wstępnie)
5 francuz (także na razie wstępnie)
Kamil, rozważ może limit amunicji zamiast ograniczenia rodzaju ognia dla reali/lowów.
Grzechu
Wysłany: Wto 8:54, 19 Mar 2013,
Temat postu:
Siły Rządowe
1 Adaś
2 Wodzu (wstępnie)
3 Zegar( 50 % )
4 Grzechu (wstępnie)
Zegar
Wysłany: Pon 21:19, 18 Mar 2013,
Temat postu:
Siły Rządowe
1Adaś
2Wodzu (wstępnie)
3Zegar( 50 % )
4.............
kamil_d.b.s
Wysłany: Pon 20:24, 18 Mar 2013,
Temat postu:
To ma być LARP a nie zwykła strzelanka. Podczas poprzedniego LARP’u były takie same zasady i się sprawdziły.
HansKloss
Wysłany: Pon 20:16, 18 Mar 2013,
Temat postu:
Jaki jest sens punku 5?
Może dla hi-capów to jo ale low i real-capy tylko na pojedynczym? Kamil dlaczego?
Wodzu
Wysłany: Pon 16:37, 18 Mar 2013,
Temat postu:
Siły Rządowe
1Adaś
2Wodzu (wstępnie)
3......
Adaś
Wysłany: Pon 16:37, 18 Mar 2013,
Temat postu:
Siły Rządowe
1Adaś
2......
kamil_d.b.s
Wysłany: Pon 11:25, 18 Mar 2013,
Temat postu: 28 kwietnia - "Bunt ludu" LARP - KOLNO
28 kwietnia – „Bunt ludu” LARP
Data: 28 kwietnia 2013
Godzina zbiórki: 9:00
Miejsce działań i zbiórki: Poligon DBS KOLNO, Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca.
Podgląd na mapach:
https://maps.google.pl/maps/ms?msid=212526444810988055657.0004c581735a8c0194509&msa=0&ll=53.40375,21.82683&spn=0.019675,0.038581
Tło wydarzeń:
Wojna domowa w Syrii, wiosna 2013. Akcja rozgrywa się na przedmieściach miasta Homs gdzie antyrządowy ruch zbrojny rozpoczyna są działalność.
Podziała strony:
Antyrządowy ruch zbrojny: DBS KOLNO i wsparcie z zaprzyjaźnionych grup (obowiązkowy ubiór cywilny lecz mogą być elementy wojskowe np.: oporządzenie, ochraniacze bez mundurów)
Zadanie dla Antyrządowego ruchu: przebywać na terenie miasteczka, ukrywać broń, porywać żołnierzy Sił Rządowych, odpierać ataki Sił Rządowych.
Siły Rządowe: zaproszone grupy (po tej stronie bez zmian w ubiorze czyli normalnie jako komandosi w sprzęcie i umundurowaniu).
Zadania dla Sił Rządowych: dbać o porządek w miasteczku, przeszukiwać baraki w poszukiwaniu broni, materiałów wybuchowych, wyłapywać ludzi z Antyrządowego ruchu. Ludność cywilna może stawiać opór podczas przeszukiwania baraków. Gracze po tej stronie muszą być czujni ponieważ są niemile widzianymi gośćmi w miasteczku, mogą być porwani lub zabici przez antyrządowych ruch zbrojny.
Zasady:
1. Każde trafienie kulką się liczy.
2. Każdy gracz musi posiadać czerwoną szmatę i przynajmniej jeden bandaż (będziemy sprawdzać).
3. Gracz trafiony po raz pierwszy kulką siada w miejscu trafienia, zakłada czerwoną szmatę na głowę i wzywa medyka, medyk przybiega do rannego i zakłada mu opatrunek na ramię. Jeśli medyk nie przybędzie po upływie 5 min ranny umiera i stosuje się do punktu 4. Trafienie w broń eliminuję broń z gry lecz nie eliminuje gracza, w takim przypadku stosuje się broń zapasową.
4. Gracz trafiony po raz drugi zakłada czerwoną szmatę na głowie i wraca do szpitala, leczy się tam przez 15 min poczym powraca do gry.
5. Rodzaj ognia tylko pojedynczy.
6. Zakazuje się strzelania do i z szpitala, szpital będą oznakowane.
7. Dozwolone i wskazane używania granatów hukowych, odłamkowych i dymnych.
8. Można brać jeńców/więźniów np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
9. Jeńców/więźniów można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK, NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE.
10. Jeńców/więźniów nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
11. Jeńcy/więźniów mogą uciekać, można ich odbić, uprowadzić oraz dokonać wymiany. Jeniec przed powrotem do gry musi trafić ponownie do szpitala na leczenia.
Medyk musi być ustalony przed grą i pełni tą funkcje przez całą grę.
Wybierajcie strony konfliktu!
Jeśli macie jakieś pytanie to pytać.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin