SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum SEKCJA 68 Strona Główna
->
Gry Treningowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Rekrutacja
----------------
Witamy
Sprzęt i Umundurowanie
----------------
Sprzęt
Umundurowanie
Oporządzenie
Spotkania i Gry
----------------
Gry Treningowe
Milsim
Zasady Gry
Rekreacja
Wymarsze - Survival - Przechadzki
Rozkminki
PUB
----------------
Rezerwacja dla Sekcji 68
Przy kuflu
Mała giełda
----------------
Zamówienia
Sprzedam
Kupię
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adaś
Wysłany: Nie 21:35, 19 Maj 2013,
Temat postu:
Dzięki super , zgrałem się było ok .
kamil_d.b.s
Wysłany: Nie 21:12, 19 Maj 2013,
Temat postu:
A tu fotki Justyny
https://picasaweb.google.com/109072875760296977389/Zdjecia19052013#
Regor
Wysłany: Nie 18:49, 19 Maj 2013,
Temat postu:
Dziękujemy za spotkanie. Miła atmosfera i stare grono to najlepsza recepta na dobrą zabawę.
http://ogbp.wordpress.com/2013/05/19/19-05-2013-poligon-d-b-s/
kamil_d.b.s
Wysłany: Nie 14:21, 19 Maj 2013,
Temat postu:
Dziękuję wszystkim za przybycie w ten gorący dzień i do zobaczenia następnym razem. Fotki z naszej strony już niedługo.
Grzechu
Wysłany: Sob 15:26, 18 Maj 2013,
Temat postu:
Jednak nie dam rady
1 Adaś
2 Zegar
3 Wodzu
4 .........
Wodzu
Wysłany: Pią 13:17, 17 Maj 2013,
Temat postu:
1 Adaś
2 Zegar
3 Grzechu (wstępnie)
4 Wodzu
5 .........
Grzechu
Wysłany: Pon 7:52, 06 Maj 2013,
Temat postu:
Przejęcie Władzy.
1 Adaś
2 Zegar
3 Grzechu (wstępnie)
4 .........
Zegar
Wysłany: Pią 19:46, 03 Maj 2013,
Temat postu:
Przejęcie Władzy.
1Adaś
2Zegar
3.........
Adaś
Wysłany: Czw 16:40, 02 Maj 2013,
Temat postu:
Przejęcie Władzy.
1Adaś
2.......
kamil_d.b.s
Wysłany: Czw 16:18, 02 Maj 2013,
Temat postu: 19 maja "Przejęcie władzy" - KOLNO
19 maja – „Przejęcie władzy”
Data: 19 maja 2013
Godzina zbiórki: 9:00
Miejsce działań i zbiórki: Poligon DBS KOLNO, Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca.
Podgląd na mapach:
https://maps.google.pl/maps/ms?msid=212526444810988055657.0004c581735a8c0194509&msa=0&ll=53.40375,21.82683&spn=0.019675,0.038581
Tło wydarzeń:
Wojna domowa w Syrii, wiosna 2013. Akcja rozgrywa się w okolicach miasta Homs gdzie antyrządowy ruch zbrojny prowadzi swą działalność
Podziała strony:
Antyrządowy Ruch Zbrojny (wojska Liga Arabska i NATO), Siły Rządowe (wojska Iran, Rosja, Liban). Podział dokonamy na miejscu. Brak przebrań brak charakteryzacji, normalnie ze sprzętem.
Zadania: zdobywanie, odbijanie, utrzymywanie wskazanych punktów, przedmiotów, ludzi. Teren gry jest inny już na LARPie bardzie zróżnicowany.
Zasady:
1. Każde trafienie kulką się liczy.
2. Każdy gracz musi posiadać czerwoną szmatę i przynajmniej jeden bandaż (będziemy sprawdzać).
3. Gracz trafiony po raz pierwszy kulką siada w miejscu trafienia, zakłada czerwoną szmatę na głowę i wzywa medyka, medyk przybiega do rannego i zakłada mu opatrunek na ramię. Jeśli medyk nie przybędzie po upływie 4 min ranny umiera i stosuje się do punktu 4. Trafienie w broń eliminuję broń z gry lecz nie eliminuje gracza, w takim przypadku stosuje się broń zapasową. Broń można naprawić w szpitalu/bazie trwa to 1 min.
4. Gracz trafiony po raz drugi zakłada czerwoną szmatę na głowie i wraca do szpitala, leczy się tam przez 10 min poczym powraca do gry. Jeśli dostanie kolejny raz staluje się do punktu 3.
5. Rodzaj ognia na magazynku Real auto lub semi a reszta na pojedynczym.
6. Zakazuje się strzelania do i z szpitala, szpital będą oznakowane. Szpitale są ruchome.
7. Dozwolone i wskazane używania granatów hukowych, odłamkowych i dymnych.
8. Można brać jeńców/więźniów np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
9. Jeńców/więźniów można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK, NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE.
10. Jeńców/więźniów nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
11. Jeńcy/więźniów mogą uciekać, można ich odbić, uprowadzić oraz dokonać wymiany.
12. Jeńca/więźnia nie można więzić dłużej jak 10 min.
Medyk musi być ustalony przed grą i pełni tą funkcje przez całą grę.
Na zakończenie będzie ognisko!
Oficjalny profil
https://www.facebook.com/events/492575274124920/
Jeśli macie jakieś pytanie to pytać.
_________________
Kontakt
kom. 508951795
gg 3153887
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin