SEKCJA 68
Przyjaźń i Przygoda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum SEKCJA 68 Strona Główna
->
Gry Treningowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Rekrutacja
----------------
Witamy
Sprzęt i Umundurowanie
----------------
Sprzęt
Umundurowanie
Oporządzenie
Spotkania i Gry
----------------
Gry Treningowe
Milsim
Zasady Gry
Rekreacja
Wymarsze - Survival - Przechadzki
Rozkminki
PUB
----------------
Rezerwacja dla Sekcji 68
Przy kuflu
Mała giełda
----------------
Zamówienia
Sprzedam
Kupię
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
kamil_d.b.s
Wysłany: Pią 18:49, 01 Maj 2015,
Temat postu: 20-21 czerwca Nocny Patrol 2015 Edycja VI
Serdecznie zapraszamy na nocną grę. Już po raz szósty organizujemy nocny Patrol.
Nocny Patrol 2015 - Edycja VI
Gra skierowana dla graczy Airsoft oraz pasjonatów wojskowości, harcerzy, rekonstruktorów.
Gra dla ludzi, którzy lubią się skradać, kombinować i dużo chodzić.
Czas działania: od 20 czerwca godzina 20:00 - do 21 czerwca godzina 5:00
Miejsce działań: łąki w okolicach wsi Zabiele – Kolimagi (gmina Kolno)
Miejsce parkingowe: dowolne miejsce w okolicy terenu gry lub parking przed cmentarzem w wsi Zabiele (skrzyżowanie DW 647 Kolno – Myszyniec z drogą na wieś Kolimagi)
Scenariusz gry jest prosty (podobny do biegu na orientację) posługując się mapą, kompasem lub urządzaniem GPS odnaleźć wyznaczone punkty z numerami IP. Punkty będą zaznaczone na mapie, mapa do odebrania w przepuście drogowy 200 m na wschód od parkingu przy cmentarzu.
Dodatkowo jedna grupa ASG patroluje punkty, broni i likwiduje uczestników poprzez oddawanie strzałów z kulek 6 mm z replik ASG a wszystkie pozostałe grupy i uczestnicy odnajdują punkty z numerami IP (12 miejsc), oraz zapisuje nazwy obiektów i ich IP by potem przedstawić raport SMS dla organizatora. Grupy unikają kontaktu z grupą patrolującą i pozostałymi grupami.
Punkty są rozrzucone na powierzchni 450 ha.
Mapa terenu działań:
https://maps.google.pl/maps/ms?msid=212526444810988055657.0004c581735a8c0194509&msa=0&ll=53.381178,21.876011&spn=0.092257,0.222988
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=z-KCAFh7bnNs.kB9hP6UXdGTc
Zasady gry:
1.Strony gry nie będą oznakowane, nie mają równego składu, maksymalna ilość graczy w jednej grupie to 6 osób.
2. Każdy gracz musi posiadać okulary ochronne na oczy.
3. Gracz nie musi posiadać repliki ASG, z racji na tryb gry można zdobyć wszystkie punktu bez Repliki ASG.
4. Każdy trafiony gracz musi krzyknąć głośno „dostałem”, zapalić czerwoną lampkę sygnalizującą śmierć.
5. Gracz trafiony może wezwać innego gracza żywego, który może go uleczyć poprzez założeniu mu bandaża na ramieniu.
6. Gracz trafiony po raz drugi wraca do swojego punktu medycznego, tam się leczy około 10 min.
7. Punkty medyczne ustalacie sami na bieżąco (nie będą oznakowane), punkt medyczny ma być miejscu w miarę bezpiecznym oddalonym od wymian ognia minimum 100 m w trakcie leczeni gracz musi mieć włączoną czerwoną lampkę sygnalizującą.
8. Gracz, który opuści punkcie medycznym, gdy kolejny raz dostanie kulką stosuje się do punktu 3, kolejne trafienie punku 4.
9.Tryb ognia dla Replik ASG/AEG pojedynczy (z racji tej, że podczas nocy jest ciemno i przeciwnik może znajdować się bardzo blisko).
10. Zakaz używania granatów hukowych.
11. Flary, flesze, race, dymy i inna pirotechnika niewytwarzająca huku dozwolona.
12. W grze mogą brać udział osoby pełnoletnie bądź osoby nie letnie z aktualną zgodą rodzica.
13. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za straty poniesione przez graczy, a każdy uczestnik biorący udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych.
14. Uczestnictwo w grze jest bezpłatne.
Informacje Dodatkowe:
Każda grupa zaczyna o godzinie jej pasującej, lecz nie wcześniej jak o 20:00 i nie później jak o 23:59 w dowolnym miejscu w okolicy i działa niezależnie od innych grup.
Każdy musi posiadać czerwoną łapkę sygnalizacyjną do oznakowania się po dostaniu kulka oraz bandaż dziany lub elastyczny. Każda drużyna musi posiadać kartkę i długopis do zapisywania nazw i adresów IP obiektów militarnych.
Uwaga!!! Ostrzeżenie!!!
Teren gry to łąki z mnóstwem rowów, większość wypełnione wodą nawet w porze suchej, na terenie są też bagna i wądoły po wydobywaniu torfu na 2,5 m głębokie wszystkie zakrzaczone więc proszę trzymać się dróg gruntowych i patrzeć dokładnie gdzie się chodzi.
Przed grą nie będzie odprawy, nie będzie spotkania z organizatorem a jedyny kontakt z organizatorem przez telefon.
Zgłoszenia grup przyjmujemy telefonicznie na numer telefonu 508951795 – Kamil lub email:
dbskolno@gmail.com
, do 18 czerwca w celu wcześniejszego przygotowaniu odpowiedniej ilości map.
W razie pytań dzwonić pod numer 508951795 - Kamil
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin