Autor |
Wiadomość |
Kulo |
Wysłany: Śro 15:04, 22 Wrz 2010, Temat postu: |
|
|
|
|
zb0 |
Wysłany: Wto 13:36, 21 Wrz 2010, Temat postu: |
|
wrzesień tego roku? |
|
|
Kulo |
Wysłany: Pią 20:17, 20 Sie 2010, Temat postu: |
|
wrzesień |
|
|
MARVEL |
Wysłany: Czw 16:39, 19 Sie 2010, Temat postu: |
|
super mnie to cieszy bo nie mogę uczestniczyc w tej zacnej rozgrywce?
Na kiedy przekładasz ? |
|
|
Kulo |
Wysłany: Czw 15:22, 19 Sie 2010, Temat postu: |
|
Z powodu małej frekwencji grę odwołuję. |
|
|
Kulo |
Wysłany: Śro 14:11, 11 Sie 2010, Temat postu: |
|
Więc tak
Zaczynamy o 13.00 w sobotę. Wszyscy z jednego miejsca. (miejsce podam) Kapitanowie drużyn dostaną koperty z współrzędnymi i z rozkazami misji. W kopercie będą też białe kartki i ołówki. (to dla zwiadowców którzy będą musieli namierzyć bazę przeciwnika i naszkicować mapę okolicy wokół bazy i łącznościowców)
Od godz. 3.00 - 4.00 na kanale 7 PMR zacznę nadawać zadania dla wszystkich grup jednocześnie.( tu łącznościowcy się popiszą) zadania będę powtażał tylko 2 razy i cisza.
Patrol III
To nie tylko strzelaweczka ale też trening zgrania drużyny
- nasłuch \ łączność
- rozpoznanie
- obrona \ warty
- atak itd.
Kończymy o 13.00 niedziela i z tym co dla Was szykuję nikt nie powinien się nudzić.
Sprzęt niezbędny do wykonania misji podam wkrótce |
|
|
Kulo |
Wysłany: Śro 14:32, 28 Lip 2010, Temat postu: PATROL III |
|
21 - 22 sierpnia 2010r.
Następny Patrol ale tym razem na zasadach T-real
http://www.sekcja68.fora.pl/zasady-gry,20/treningowa-real-czyli-t-real,401.html
Dwie strony konfliktu (opcjonalnie może być więcej):
Grupa ALFA i BETA (delta, eta itp.)
teren gry:
lasy miedzy wsią Nowa Wieś a Białobrzeg Dalszy koło Ostrołęki (tu co każdy do tej pory PATROL) podaje godło mapy N-34-103-D-b (patrz 3 i 4 kawdrat tej mapy)
Mapy dostępne tu:
http://www.mapa.waw.pl/in...l=1&kategoria=3
lub mogę drukować i ofoliować za 3zł/szt.
Uwaga!!!
Początek gry na pewno popołudniu w sobotę 21 sierpnia
Koniec o 13.00 w niedzielę i spotykamy się w punkcie X (podanym na odprawie) na podsumowanie gry.
Zadania:
- Zdobyć jak najwięcej FLAG* (1F to 1 pkt.) z wyznaczonych współrzędnymi punktów. (współrzędne podam na kartkach w kopertach)
- oprucz flag będą też zadania bonusy typu:
Zaminować
Rozminować
Wysadzić
Konwojować itp.
*
FLAGA – biały kawał (60x40cm) materiału z napisaną markerem liczbą porządkową.
Zasady gry T-real
1. Drużyny grające nie muszą mieć równych składów.
2. Każde trafienie się liczy.
3. Trafienie w broń eliminuje broń z gry lecz nie eliminuje gracza.
4. Gracz trafiony oznacza się czerwienią (czerwoną szmatką) na głowie i siada w miejscu trafiania. Zostaje tu około 30 min. Jeżeli w tym czasie nie uleczy go medyk umiera i zabiera zwłoki do domu.
5. Gracza trafionego leczy tylko medyk zakładając opatrunek !!! w miejscu trafienia (opatrunkiem nie może być skrawek bandaża owinięty byle jak i zawiązany na kokardę)
6. Koledzy z drużyny mogą częściowo zatamować krwawienie co przedłuży agonię do 60min.
7. Gracza trafionego po zatamowaniu krwawienia można transportować przetransportować do szpitala i tam go uleczyć.
8. Szpital leczy jak jest w nim medyk lub sanitariuszka.
9. Gracz trafiony nie podpowiada, nie śpiewa, nie wydaje dziwnych odgłosów - może medytować Smile
10. Gracz uleczony (zabandażowany) wchodzi do gry lecz jest ograniczony ruchowo
11. Trafienie w rękę eliminuje rękę z gry
12. Trafienie w nogę nie pozwala biegać w trakcie gry
13. Trafienie w tułów i głowę nie pozwala się kłaść, czołgać, włazić na przeszkody terenowe lub drzewa, ambony, mury. Poruszamy się tylko po płaskim lub lekko pofałdowanym terenie i strzelamy tylko z postawy stojącej i klęczącej.
14. Transportujemy rannego na noszach lub sposobami transportowania rannych i chorych z pola walki.
15. Transportując rannego pamiętamy że jeżeli nie zatamujemy jemu rany to po 30 min. niesiemy zwłoki. Z zatamowaną raną mamy 60min.
16. Drugi postrzał eliminuje z gry !!! Drugi raz nie leczymy !!! Zabity oznacza się czerwienią na głowie i pozostaje w postawie siedzącej miejscu zgonu do chwili ukończenia wszelkich walk w jego rejonie. następnie najkrutszą drogą ale omijając strefę walk zchodzi z pola gry. Nie podpowiada !!
17. Można walczyć na Ćwiczebne noże gumowe a za eliminacje wroga uważa się tylko trafienie w głowę i korpus. To eliminacja natychmiastowa bez możliwości uleczenia.
18. Jeżeli gracze transportujący oberwą cała grupka siada w miejscu trafienia i stosują się do punktu 4 i 6 natomiast ranny transportowany zostaje eliminowany z gry.
19. Przełącznik rodzaju ognia ustawiamy na AUTO tylko w przypadku gry na Real Capach
20. Trafiona broń może być naprawiona w bazie po 30 min. ale musi przy niej przebywać min. jeden członek drużyny (najlepiej Specjalista Uzbrojenia o ile grużyna posiada takiego)
21. Można brać jeńców np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
22. Jeńców można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK lub NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE
23. Jeńców nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
24. Jeńcy mogą uciekać !!! lecz muszą pamiętać o punkcie 10, 11, 12, 13 oraz 16 |
|
|