kamil_d.b.s |
Wysłany: Wto 18:48, 28 Sie 2012, Temat postu: 09.09.2012 Operacja "Powstanie" - gra RPG KOLNO |
|
Operacja "Powstanie" - gra RPG
Data: 09.09.2012
Godzina zbiórki: 9:00
Miejsce działań i zbiórki: Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca.
Podgląd na mapach: https://maps.google.pl/maps/ms?msid=212526444810988055657.0004c581735a8c0194509&msa=0&ll=53.40375,21.82683&spn=0.019675,0.038581
Rok 2020 czasy bardzo zbliżone do czasów powojennych z początku lat 50 XX w. W 2018 roku wybuchła III wojna światowa, Armia Rosyjska zajęła większą cześć europy środkowej. Polska Rzeczpospolita Ludowa podlega pod rządy Moskwy. W kraju bezpieczeństwa strzegą najemnicy Urzędu Bezpieczeństwa i Milicji Obywatelskiej. Ludzie by przeżyć handlują narkotykami, bronią i materiałami radioaktywnymi, wielu z niuch zachorowało na dziwne choroby stając się zmutowanymi stworzeniami. UB i MO próbują zapanować nad chaosem w PRL lecz wszyscy są przeciwko nim.
Podziała strony:
Ludność cywilna i partyzanci: DBS KOLNO i wsparcie z zaprzyjaźnionych grup (obowiązkowy ubiór cywilny, przebrania w postaci z gry Stalker, różnego rodzaju maski stworów, postaci zmutowanych itp.). Wszyscy po tej stronie będą posiadali dokument tożsamości z przydzielonym numerem baraku w którym mieszkają. Baraki będą ponumerowane.
Urząd Bezpieczeństwa i Milicja Obywatelska: zaproszone grupy (po tej stronie bez zmian w ubiorze czyli normalnie jako komandosi w sprzęcie i umundurowaniu).
Zadania dla UB i MO: dbać o porządek w miasteczku, odnalezienie handlarzy bronią, materiałami radioaktywnymi, spiskowców i wrogów ludu pracującego. Ludność cywilna może stawiać opór podczas przeszukiwania baraków. Gracze po tej stronie muszą być czujni ponieważ są niemile widzianymi gośćmi w miasteczku, mogą być porwani lub zabici przez partyzantów.
Zasady:
1. Każde trafienie kulką się liczy.
2. Każdy gracz musi posiadać czerwoną szmatę i przynajmniej jeden bandaż (będziemy sprawdzać).
3. Gracz trafiony po raz pierwszy kulką siada w miejscu trafienia, zakłada czerwoną szmatę na głowę i wzywa medyka, medyk przybiega do rannego i zakłada mu opatrunek na ramię. Jeśli medyk nie przybędzie po upływie 5 min ranny umiera i stosuje się do punktu 4. Trafienie w broń eliminuję broń z gry lecz nie eliminuje gracza, w takim przypadku stosuje się broń zapasową.
4. Gracz trafiony po raz drugi zakłada czerwoną szmatę na głowie i wraca do szpitala, leczy się tam przez 15 min poczym powraca do gry.
5. Rodzaj ognia tylko pojedynczy.
6. Zakazuje się strzelania do i z szpitala, szpital będą oznakowane.
7. Dozwolone i wskazane używania granatów hukowych, odłamkowych i dymnych.
8. Można brać jeńców/więźniów np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
9. Jeńców/więźniów można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK, NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE.
10. Jeńców/więźniów nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
11. Jeńcy/więźniów mogą uciekać, można ich odbić, uprowadzić oraz dokonać wymiany. Jeniec przed powrotem do gry musi trafić ponownie do szpitala na leczenia.
Medyk musi być ustalony przed grą i pełni tą funkcje przez całą grę.
Jeśli macie jakieś pytanie to pytać.
_________________
Kontakt
kom. 508951795
gg 3153887 |
|