Autor |
Wiadomość |
Adaś |
Wysłany: Nie 16:13, 28 Kwi 2013, Temat postu: |
|
Dzięki za grę . |
|
|
Regor |
|
|
kamil_d.b.s |
|
|
Grzechu |
Wysłany: Pią 13:54, 26 Kwi 2013, Temat postu: |
|
Ja jednak odpadam
Siły Rządowe
1 Adaś
2 Wodzu (wstępnie)
3 Zegar( 50 % )
4 francuz (także na razie wstępnie)
Będę 1.05 na PGO
Do zobaczenia |
|
|
kamil_d.b.s |
Wysłany: Pią 11:29, 26 Kwi 2013, Temat postu: |
|
UWAGA!!!
Przy terenie na którym się będziemy strzelać znajdują się pasieki pszczele. Pszczoły są pobudzone i jest możliwość ukoszenia przez pszczołę. Osoby które są uczulone na ukąszenie pszczoły proszę o zachowanie szczególnej ostrożności. |
|
|
kamil_d.b.s |
Wysłany: Pon 19:29, 15 Kwi 2013, Temat postu: |
|
Dodatkowe informacje:
Wszyscy gracze po stronie Antyrządowego Ruchu Oporu będą posiadać dokument tożsamości z przydzielonym numerem baraku w którym mieszkają. Baraki będą ponumerowane. Brak dokumentu podczas kontroli przez Siły Rządowe może spowodować aresztowanie. Posiadanie przedmiotów nielegalnych takich jak: broni, alkohol, papierosy, narkotyków, materiały wybuchowe, przedmioty do produkcji komputerów, samochody wojskowych będzie karane aresztem przez. Siły Rządowe. Jakikolwiek atak na żołnierzy Sił Rządowych będzie karany.
Siły Rządowe mogą dokonać aresztowania i osadzić w areszcie na 15 min lub zamienić na karę robót publicznych które wykonuje się przez 10 min.
Kart robót publicznych to:
1. Zbieranie szyszek w lesie.
2. Zbieranie śmieci na terenie poligonu.
3. Zbieranie chrustu na ognisko.
4. Noszenie broni dla Żołnierzy Sił Rządowych
Cała gra będzie trwała 3 godziny. |
|
|
kamil_d.b.s |
Wysłany: Pią 15:29, 22 Mar 2013, Temat postu: |
|
Jak będę organizował następny LARP we wrześniu to wprowadzę zmianę, obecnie pozostanie tak jak jest. |
|
|
francuz |
Wysłany: Czw 22:31, 21 Mar 2013, Temat postu: |
|
Siły Rządowe
1 Adaś
2 Wodzu (wstępnie)
3 Zegar( 50 % )
4 Grzechu (wstępnie)
5 francuz (także na razie wstępnie)
Kamil, rozważ może limit amunicji zamiast ograniczenia rodzaju ognia dla reali/lowów. |
|
|
Grzechu |
Wysłany: Wto 8:54, 19 Mar 2013, Temat postu: |
|
Siły Rządowe
1 Adaś
2 Wodzu (wstępnie)
3 Zegar( 50 % )
4 Grzechu (wstępnie) |
|
|
Zegar |
Wysłany: Pon 21:19, 18 Mar 2013, Temat postu: |
|
Siły Rządowe
1Adaś
2Wodzu (wstępnie)
3Zegar( 50 % )
4............. |
|
|
kamil_d.b.s |
Wysłany: Pon 20:24, 18 Mar 2013, Temat postu: |
|
To ma być LARP a nie zwykła strzelanka. Podczas poprzedniego LARP’u były takie same zasady i się sprawdziły. |
|
|
HansKloss |
Wysłany: Pon 20:16, 18 Mar 2013, Temat postu: |
|
Jaki jest sens punku 5?
Może dla hi-capów to jo ale low i real-capy tylko na pojedynczym? Kamil dlaczego? |
|
|
Wodzu |
Wysłany: Pon 16:37, 18 Mar 2013, Temat postu: |
|
Siły Rządowe
1Adaś
2Wodzu (wstępnie)
3...... |
|
|
Adaś |
Wysłany: Pon 16:37, 18 Mar 2013, Temat postu: |
|
Siły Rządowe
1Adaś
2...... |
|
|
kamil_d.b.s |
Wysłany: Pon 11:25, 18 Mar 2013, Temat postu: 28 kwietnia - "Bunt ludu" LARP - KOLNO |
|
28 kwietnia – „Bunt ludu” LARP
Data: 28 kwietnia 2013
Godzina zbiórki: 9:00
Miejsce działań i zbiórki: Poligon DBS KOLNO, Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca.
Podgląd na mapach: https://maps.google.pl/maps/ms?msid=212526444810988055657.0004c581735a8c0194509&msa=0&ll=53.40375,21.82683&spn=0.019675,0.038581
Tło wydarzeń:
Wojna domowa w Syrii, wiosna 2013. Akcja rozgrywa się na przedmieściach miasta Homs gdzie antyrządowy ruch zbrojny rozpoczyna są działalność.
Podziała strony:
Antyrządowy ruch zbrojny: DBS KOLNO i wsparcie z zaprzyjaźnionych grup (obowiązkowy ubiór cywilny lecz mogą być elementy wojskowe np.: oporządzenie, ochraniacze bez mundurów)
Zadanie dla Antyrządowego ruchu: przebywać na terenie miasteczka, ukrywać broń, porywać żołnierzy Sił Rządowych, odpierać ataki Sił Rządowych.
Siły Rządowe: zaproszone grupy (po tej stronie bez zmian w ubiorze czyli normalnie jako komandosi w sprzęcie i umundurowaniu).
Zadania dla Sił Rządowych: dbać o porządek w miasteczku, przeszukiwać baraki w poszukiwaniu broni, materiałów wybuchowych, wyłapywać ludzi z Antyrządowego ruchu. Ludność cywilna może stawiać opór podczas przeszukiwania baraków. Gracze po tej stronie muszą być czujni ponieważ są niemile widzianymi gośćmi w miasteczku, mogą być porwani lub zabici przez antyrządowych ruch zbrojny.
Zasady:
1. Każde trafienie kulką się liczy.
2. Każdy gracz musi posiadać czerwoną szmatę i przynajmniej jeden bandaż (będziemy sprawdzać).
3. Gracz trafiony po raz pierwszy kulką siada w miejscu trafienia, zakłada czerwoną szmatę na głowę i wzywa medyka, medyk przybiega do rannego i zakłada mu opatrunek na ramię. Jeśli medyk nie przybędzie po upływie 5 min ranny umiera i stosuje się do punktu 4. Trafienie w broń eliminuję broń z gry lecz nie eliminuje gracza, w takim przypadku stosuje się broń zapasową.
4. Gracz trafiony po raz drugi zakłada czerwoną szmatę na głowie i wraca do szpitala, leczy się tam przez 15 min poczym powraca do gry.
5. Rodzaj ognia tylko pojedynczy.
6. Zakazuje się strzelania do i z szpitala, szpital będą oznakowane.
7. Dozwolone i wskazane używania granatów hukowych, odłamkowych i dymnych.
8. Można brać jeńców/więźniów np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
9. Jeńców/więźniów można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK, NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE.
10. Jeńców/więźniów nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
11. Jeńcy/więźniów mogą uciekać, można ich odbić, uprowadzić oraz dokonać wymiany. Jeniec przed powrotem do gry musi trafić ponownie do szpitala na leczenia.
Medyk musi być ustalony przed grą i pełni tą funkcje przez całą grę.
Wybierajcie strony konfliktu!
Jeśli macie jakieś pytanie to pytać. |
|
|