Autor |
Wiadomość |
Adaś |
Wysłany: Nie 21:35, 19 Maj 2013, Temat postu: |
|
Dzięki super , zgrałem się było ok . |
|
|
kamil_d.b.s |
|
|
Regor |
|
|
kamil_d.b.s |
Wysłany: Nie 14:21, 19 Maj 2013, Temat postu: |
|
Dziękuję wszystkim za przybycie w ten gorący dzień i do zobaczenia następnym razem. Fotki z naszej strony już niedługo. |
|
|
Grzechu |
Wysłany: Sob 15:26, 18 Maj 2013, Temat postu: |
|
Jednak nie dam rady
1 Adaś
2 Zegar
3 Wodzu
4 ......... |
|
|
Wodzu |
Wysłany: Pią 13:17, 17 Maj 2013, Temat postu: |
|
1 Adaś
2 Zegar
3 Grzechu (wstępnie)
4 Wodzu
5 ......... |
|
|
Grzechu |
Wysłany: Pon 7:52, 06 Maj 2013, Temat postu: |
|
Przejęcie Władzy.
1 Adaś
2 Zegar
3 Grzechu (wstępnie)
4 ......... |
|
|
Zegar |
Wysłany: Pią 19:46, 03 Maj 2013, Temat postu: |
|
Przejęcie Władzy.
1Adaś
2Zegar
3......... |
|
|
Adaś |
Wysłany: Czw 16:40, 02 Maj 2013, Temat postu: |
|
Przejęcie Władzy.
1Adaś
2....... |
|
|
kamil_d.b.s |
Wysłany: Czw 16:18, 02 Maj 2013, Temat postu: 19 maja "Przejęcie władzy" - KOLNO |
|
19 maja – „Przejęcie władzy”
Data: 19 maja 2013
Godzina zbiórki: 9:00
Miejsce działań i zbiórki: Poligon DBS KOLNO, Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca.
Podgląd na mapach: https://maps.google.pl/maps/ms?msid=212526444810988055657.0004c581735a8c0194509&msa=0&ll=53.40375,21.82683&spn=0.019675,0.038581
Tło wydarzeń:
Wojna domowa w Syrii, wiosna 2013. Akcja rozgrywa się w okolicach miasta Homs gdzie antyrządowy ruch zbrojny prowadzi swą działalność
Podziała strony:
Antyrządowy Ruch Zbrojny (wojska Liga Arabska i NATO), Siły Rządowe (wojska Iran, Rosja, Liban). Podział dokonamy na miejscu. Brak przebrań brak charakteryzacji, normalnie ze sprzętem.
Zadania: zdobywanie, odbijanie, utrzymywanie wskazanych punktów, przedmiotów, ludzi. Teren gry jest inny już na LARPie bardzie zróżnicowany.
Zasady:
1. Każde trafienie kulką się liczy.
2. Każdy gracz musi posiadać czerwoną szmatę i przynajmniej jeden bandaż (będziemy sprawdzać).
3. Gracz trafiony po raz pierwszy kulką siada w miejscu trafienia, zakłada czerwoną szmatę na głowę i wzywa medyka, medyk przybiega do rannego i zakłada mu opatrunek na ramię. Jeśli medyk nie przybędzie po upływie 4 min ranny umiera i stosuje się do punktu 4. Trafienie w broń eliminuję broń z gry lecz nie eliminuje gracza, w takim przypadku stosuje się broń zapasową. Broń można naprawić w szpitalu/bazie trwa to 1 min.
4. Gracz trafiony po raz drugi zakłada czerwoną szmatę na głowie i wraca do szpitala, leczy się tam przez 10 min poczym powraca do gry. Jeśli dostanie kolejny raz staluje się do punktu 3.
5. Rodzaj ognia na magazynku Real auto lub semi a reszta na pojedynczym.
6. Zakazuje się strzelania do i z szpitala, szpital będą oznakowane. Szpitale są ruchome.
7. Dozwolone i wskazane używania granatów hukowych, odłamkowych i dymnych.
8. Można brać jeńców/więźniów np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
9. Jeńców/więźniów można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK, NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE.
10. Jeńców/więźniów nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
11. Jeńcy/więźniów mogą uciekać, można ich odbić, uprowadzić oraz dokonać wymiany.
12. Jeńca/więźnia nie można więzić dłużej jak 10 min.
Medyk musi być ustalony przed grą i pełni tą funkcje przez całą grę.
Na zakończenie będzie ognisko!
Oficjalny profil https://www.facebook.com/events/492575274124920/
Jeśli macie jakieś pytanie to pytać.
_________________
Kontakt
kom. 508951795
gg 3153887 |
|
|