Autor Wiadomość
Adaś
PostWysłany: Śro 18:03, 05 Cze 2013,    Temat postu:

1 Adaś
2.......
HansKloss
PostWysłany: Wto 20:27, 04 Cze 2013,    Temat postu: 09.06.2013 - Traktor Destrukszyn 5 - Rawy

Bitwa ASG "Traktor Destrukszyn 5"
START 09:00

Mapa dojazdu:
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=205816713849952846218.0004d6bba2afb43d5ce16


PLAN GRY
09:00 – Odprawa
09:45 – Walki w lesie

● Podstawą gry jest walka trzech frakcji o kontrolę nad terytorium.
Dodatkowo dowódcy frakcji rozdzielą między podkomendnych zadania poboczne.
Będą to np. podłożenie/odnalezienie miny pułapki, odnalezienie pilotów zestrzelonego myśliwca, zaatakowanie/obrona konwoju z pomocą humanitarną itp.

ZASADY:
● ZAKAZ ŚMIECENIA W LESIE!
● PIROTECHNIKA ZABRONIONA

PAMIĘTAJ!
● LEPIEJ ZEJŚĆ DO RESPA DWA RAZY NIŻ RAZ BYĆ POSĄDZONYM O OSZUSTWO!

● Każdy uczestnik jest zobowiązany do posiadania w trakcie gry czerwonej chusty lub kamizelki odblaskowej oraz bandaża.
Dla zapominalskich będzie możliwość zakupu niezbędnika rannego (czerwona szmatka + bandaż) koszt – 2pln.

1. Każde trafienie się liczy. Gracz trafiony nożem treningowym postępuje wg pkt. 8.
2. Trafiony gracz oznacza się czerwoną chustą lub kamizelką odblaskową i pozostaje w miejscu trafienia czekając na sanitariusza przez 3 minuty.
3. Sanitariusz ulecza gracza dokładnie bandażując zranione miejsce.
4. Jeśli sanitariusz nie przybędzie, ranny wykrwawia się, następnie zmierza do punktu medycznego. Tam czeka na zebranie się w respie 10 „zabitych”, po czym wszyscy wracają do gry.
7. Na 7 graczy przypada 1 medyk. Sanitariusz nie może uleczyć się sam.
8. Zawodnik trafiony drugi raz oznacza się czerwoną chustą lub kamizelką i rusza w kierunku respa. Tam czeka na zebranie się 10 „zabitych”, po czym wszyscy wracają do gry jako nowo narodzeni.
9. Trafienie w broń eliminuje broń, ale nie eliminuje gracza. Naprawa broni odbywa się w punktach medycznych, ale trwa tylko jedną minutę.
10. Na krótkim dystansie trafienie oznaczamy słowem „dostałeś" oraz kciukiem skierowanym w dół.
11. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za straty poniesione przez graczy, a każdy uczestnik biorący udział w grze, akceptuje potencjalne ryzyko odniesienia obrażeń lub strat materialnych.
12. Tryb ognia:
a) repliki powyżej 450fps (z wyłączeniem karabinów wsparcia) tylko SEMI.
b) pozostałe repliki tryb ognia dowolny
13. Gracz zostanie natychmiast usunięty z terenu gry w trzech przypadkach:
a) Śmiecenia w lesie,
b) Użycia przemocy fizycznej w stosunku do innego gracza lub osoby postronnej,
c) Łamania zasad gry, w szczególności nie przyznawania się do trafień, braku ochrony oczu, strzelanie z i do respa.
14. Wśród uczestników TrD5 ukryci są Sędziowie Terenowi.
Ich zadanie to rozstrzyganie w sytuacjach spornych w miejscu ich zdarzenia, a także obserwowanie czy uczestnicy stosują się do zasad gry.


13:30 – Koniec walk w lesie
13:30 -14:30 – Przerwa
14:30 – Szturmy na Fort Traktor
Zagramy trzy szturmy, 2 strony atakują, 1 broni się.
Czas na zdobycie/obronę 25min.
Gramy bez leczenia ran, pierwsze trafienie jest śmiertelne.
16:20 – Koniec TrD5


● W trakcie odprawy prowadzona będzie zbiórka pieniędzy na utylizację śmieci pozostawionych przez graczy. 1 zł od każdego uczestnika

● Każdy kto w dniu bitwy nie będzie miał ukończonych 17 lat podczas rejestracji musi złożyć oświadczenie, w którym rodzice zezwalają mu na udział w grze ASG.
wzór oświadczenia poniżej:
http://imageshack.us/photo/my-images/824/wzrowneiletniegoasg.jpg/

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group