Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kulo
St. chorąży
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Nie 18:24, 21 Paź 2007, Temat postu: 4 listopad w Koziołku ASG |
|
|
Godzina 10.00 w Koziołku.
1. Kulo
2. Greg
3. OBM HOJAK ok.10 osób
Mam nadzieje że Adaś się wyrobi z kupnem.
zapraszamy wszystkich zainteresowanych do przyjazdu można zagrać na zmiany. I wypróbować klamy.
zaproszę Pretorian. Oni też grają w ASG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Greg
St. Sierżant
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Nie 21:13, 21 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
Ja jeszcze nie wiem czy nie będę na wyjeździe ...
ale jakby coś to zostawię Wam mój sprzęt
Jarod nie masz ochoty spróbować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulo
St. chorąży
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Pią 10:47, 26 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
Godzina 9.00 w Koziołku o 10.00 zaczynamy 1 sceno
1. Kulo
2. Greg
3. OBM HOJAK ok.10 osób
4. ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarod
Kot
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:44, 26 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
4 wybiorę się chociażby z ciekawości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Greg
St. Sierżant
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Pią 18:06, 26 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
Jarod postaramy się o kontakt do ludzi z Zambrowa , którzy mają przyjechać (może lepiej i taniej dostać się do Ostrołęki w kilku?).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marvel [OBM HOJAK]
Gość
|
Wysłany: Nie 12:00, 28 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
WItam...
Kulo...pytanie...Mam chętną ekipe z Warszawy...
Czy ujawnic im caly scenariusz jaki mi podrzuciłeś , czy lepiej wszystko na miejscu?,domagają się
Czy coś pomóc w organizacji?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Długi
Szeregowy
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:53, 28 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
Moze i ja zajade zobaczyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Greg
St. Sierżant
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Nie 22:18, 28 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
Zapraszamy wszystkich będzie okazja zagrać , zobaczyć różne repliki ,pogadać,itp.
Kulo przygotował scenariusze gdzie nawet bez broni można pograć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulo
St. chorąży
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Pon 16:13, 29 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
to sceno 1:
Katastrofa
Rekwizyty:
· dwie duże torby wypchane czymś ciężkim (torby z bronią )
· żółta taśma dla Doradcy wojskowi
· bez taśmy - partyzantka
· niebieska taśma - grupa komandosów ONZ
· Każda drużyna powinna mieć stoper, gwizdek, ładunki typu Achtung (z czachą)
· Każdy gracz powinien mieć jeden bandaż.
· Każdy gracz musi mieć szmatkę czerwoną (położona na głowie oznacza trupa)
Dwie strony konfliktu:
Partyzantka – zajmująca bazę na terenie rozgrywki.
Komandosi – zajmujący teren poza polem rozgrywki (poza lasem)
Doradcy wojskowi – niektórzy mają pistolety. Każdy doradca ma przy sobie część 12 cyfrowego kodu. Złożony cały kod to 10 pkt.
Start gry i przebieg:
Partyzantka
Dostaje wiadomość że nad ich terenem rozbił się postrzelony samolot z doradcami wojskowymi wroga i tajnymi prototypami broni XM100. Otrzymują rozkaz odnaleźć doradców i prototypy broni rozrzucone po terenie.
Cel:
1. Odnaleźć idostarczyć do bazy doradców żywych i ich przeszukać. W przypadku nie posiadania przez doradców kodu przesłuchać. Za żywego* lub rannego 1pkt. (doradca ranny w nogę nie może chodzić i trzeba go przenieść ranny w rękę nie może strzelać).
2. Odnaleźć i dostarczyć do bazy torby ze sprawną* bronią XM100. Każda torba to 1pkt.
3. Powiadomić sztab główny o przygotowanej przesyłce. Od momentu powiadomienia (tu gwizdek) utrzymać pozycje i przesyłkę przez 20 min. Przesyłka musi być podana przy jednej z trzech dróg. 10ptk.
4. Złożyć kod odnaleziony przy doradcach. 10pkt.
Komandosi
Alarm!!! SOS nad terytorium wroga za chwilę roztrzaska się nasz samolot z doradcami i prototypem nowej broni.
Broń jak i doradcy wojskowi nie powinni dostać się żywi lub sprawna w łapska wroga. Doradcy posiadają przy sobie koperty z tajnym kodem. Odzyskać kod. Do dzieła.
Komandosi startują z dowolnej strony lasu ale z polanek na których wysadzi ich helikopter. Startują z opóźnieniem 5 min.
Cel:
1. Odnaleźć i dostarczyć na lądowisko doradców żywych i spisać kod w przypadku braku kodu doradca zna go na pamięć. Za żywego* lub rannego 1pkt. (doradca ranny w nogę nie może chodzić i trzeba go przenieść). Za żywego lub rannego 1pkt.
2. Odnaleźć i dostarczyć na lądowisko sprawną* broń XM100. za każdą sprawną broń 1pkt.
3. Powiadomić bazę o przesyłce (gwizdek) od momentu powiadomienia 10 min. Trzeba utrzymać przesyłkę. Przesyłkę podajemy helikopterom na polanach np. na skraju lasu.za podanie przesyłki 10pkt.
4. złożyć kod pkt.10
Doradcy
Niektórzy uzbrojeni? Po starcie gry zostają w swoich miejscach i czekają na pomoc.
Przed rozpoczęciem gry to oni chowają na polu gry torby z XM100. Ale ta informacja nie może od nich wypłynąć. Torby Muszą strony konfliktu szukać same.
Żywy lub martwy Doradca:
Żywy czy martwy doradca ma przy sobie część kodu. Jeżeli został zabity ma na głowie czerwoną szmatkę i zostaje na polu do momentu gdy zostanie mu zabrany kod. Doradca bez kodu może opuścić pole gry.
Sprawna / zepsuta broń:
Każda torba z bronią będzie ciężka i owinięta dokoła żółta taśmą. Tylko torba z taśmą jest oznaką sprawnej broni. Gracz jeżeli został sam bez wsparcia i widzi że nie podoła wykonaniu celu jakim jest doniesienie torby może ją wysadzić ładunkiem tak aby przeciwnik nie mógł z niej korzystać. Wysadzamy ładunek obok i zrywamy taśmę z torby.
Rany /medycy / zabici
Gramy na jedno życie. Życie tracimy od razu jeżeli dostaniemy w głowę, szyję, korpus. Śmierć oznaczamy czerwoną szmatką na głowie.
Nogi, ręce, barki jesteśmy ranni.
Na każde 10 osób w grupie przypada 1 medyk. Każdy medyk będzie miał 3 bandaże.
Osoba postrzelona / ranna siedzi na ziemi z rękoma na głowie i wzywa medyka. Można ją dobić. Można ją ewakuować ciągnąc lub nosząc.
Medyk uzdrawia owijając rannego w miejscu postrzału trzy razy bandażem. Można uzdrowić rannego w nieskończoność tzn. dotąd dopóki nie skończy się bandaż. Brak bandaż oznacza długie siedzenie i modlitwę o szybka śmierć z ręki wroga lub zwariowanego kolegi. Rannego medyka mogą leczyć gracze owijając go 6 razy bandażem w miejsce trafienia
Martwy medyk zostawia bandaże na ziemi w miejscu trafienia. bandażami tymi może leczyć każdy strzelec ale musi owijać bandażem 6 razy
Nie ma limitu czasu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kulo dnia Śro 0:51, 31 Paź 2007,, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sepp
Kita
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 15:41, 30 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
tak poza tematem.czy możecie przesłac mi na @ logo waszej drużyny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulo
St. chorąży
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Śro 0:48, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
sceno 2
Gniazdo os
Rekwizyty:
· Taśmy kolorowe – żółta, niebieska (organizator)
· Gwizdek dla Komandosów
· Bandaże
Strony konfliktu:
Partyzantka – nieoznaczeni kolorem 30% więcej niż komandosów
Komandosi – kolor niebieski
Więźniowie – kolor żółty
Start i misje
Partyzantka
Zajmują na terenie gry trzy bazy i umieszczają w nich teczki z kodami. Startują z tych baz w sile 30% więcej niż Komandosi. W jednej z baz trzymają 3 więźniów.
Zadania:
1. Nie pozwolić Komandosom odbić Więźniów
2. Bronić teczek w bazach
Za każdego żywego więźnia na koniec gry 10pkt
Za każdą teczkę 10pkt.
Za złożony cały kod na koniec gry 30pkt.
Komandosi
Startują w jednej lub dwóch grupach z dowolnej strony lasu( z polan otaczających las).
Zadania :
1. Znajdź i odbij więźniów
2. Zdobyć tajne dokumenty i złóż kod w całość.
Za każdego więźnia dobitego i dowiezionego do bazy 10pkt
Za każdą teczkę 10pkt.
Za złożony kod na koniec gry 30pkt.
Aby dowieść Więźnia do bazy należy odprowadzić go na lądowisko (polanę z wytyczonym przed grą lądowiskiem i wezwać helikopter (tu gwizdek). Helikopter przybywa 10min po wezwaniu.
Uwaga!!!
· Partyzant może zabić Więźnia po opuszczeniu przez niego sektora bezpiecznego (miejsce otoczone taśmą biało - czerwoną w którym znajdują się więźniowie)
· Aby więzień poszedł z komandosem ten musi go dotknąć.
· Można uzbroić więźnia i więzień może się bronić.
Medycy jak w sceno 1 Katastrofa
Bandaże jw.
Jutro podam jakie bandaże kupujemy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sepp
Kita
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 8:45, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
rozumiem ze nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kulo
St. chorąży
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Śro 9:21, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
zrozum tak
Jarod masz te logo gdzieś w kompie? Bo ja je mam w drugim niepodłączonym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarod
Kot
Dołączył: 21 Wrz 2007
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:02, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
Coś poszukam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kasztan
Kita
Dołączył: 27 Wrz 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Śro 18:09, 31 Paź 2007, Temat postu: |
|
|
A można będzie zagrać Waltherem P99 RAM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|