Kulo
St. chorąży
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sekcja 68
|
Wysłany: Śro 6:43, 17 Cze 2009, Temat postu: Treningowa - Real czyli T-Real |
|
|
1. Drużyny grające nie muszą mieć równych składów.
2. Każde trafienie się liczy.
3. Trafienie w broń eliminuje broń z gry lecz nie eliminuje gracza.
4. Gracz trafiony oznacza się czerwienią (czerwoną szmatką) na głowie i siada w miejscu trafiania. Zostaje tu około 30 min. Jeżeli w tym czasie nie uleczy go medyk umiera i zabiera zwłoki do domu.
5. Gracza trafionego leczy tylko medyk zakładając opatrunek !!! w miejscu trafienia (opatrunkiem nie może być skrawek bandaża owinięty byle jak i zawiązany na kokardę)
6. Koledzy z drużyny mogą częściowo zatamować krwawienie co przedłuży agonię do 60min.
7. Gracza trafionego po zatamowaniu krwawienia można transportować przetransportować do szpitala i tam go uleczyć.
8. Szpital leczy jak jest w nim medyk lub sanitariuszka.
9. Gracz trafiony nie podpowiada, nie śpiewa, nie wydaje dziwnych odgłosów - może medytować
10. Gracz uleczony (zabandażowany) wchodzi do gry lecz jest ograniczony ruchowo
11. Trafienie w rękę eliminuje rękę z gry
12. Trafienie w nogę nie pozwala biegać w trakcie gry
13. Trafienie w tułów i głowę nie pozwala się kłaść, czołgać, włazić na przeszkody terenowe lub drzewa, ambony, mury. Poruszamy się tylko po płaskim lub lekko pofałdowanym terenie i strzelamy tylko z postawy stojącej i klęczącej.
14. Transportujemy rannego na noszach lub sposobami transportowania rannych i chorych z pola walki.
15. Transportując rannego pamiętamy że jeżeli nie zatamujemy jemu rany to po 30 min. niesiemy zwłoki. Z zatamowaną raną mamy 60min.
16. Drugi postrzał eliminuje z gry !!! Drugi raz nie leczymy !!! Zabity oznacza się czerwienią na głowie i pozostaje w postawie siedzącej miejscu zgonu do chwili ukończenia wszelkich walk w jego rejonie. następnie najkrutszą drogą ale omijając strefę walk zchodzi z pola gry. Nie podpowiada !!
17. Można walczyć na Ćwiczebne noże gumowe a za eliminacje wroga uważa się tylko trafienie w głowę i korpus. To eliminacja natychmiastowa bez możliwości uleczenia.
18. Jeżeli gracze transportujący oberwą cała grupka siada w miejscu trafienia i stosują się do punktu 4 i 6 natomiast ranny transportowany zostaje eliminowany z gry.
19. Przełącznik rodzaju ognia ustawiamy na AUTO tylko w przypadku gry na Real Capach
20. Trafiona broń może być naprawiona w bazie po 30 min. ale musi przy niej przebywać min. jeden członek drużyny (najlepiej Specjalista Uzbrojenia o ile grużyna posiada takiego)
21. Można brać jeńców np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
22. Jeńców można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK lub NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE
23. Jeńców nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
24. Jeńcy mogą uciekać !!! lecz muszą pamiętać o punkcie 10, 11, 12, 13 oraz 16
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kulo dnia Śro 6:44, 17 Cze 2009,, w całości zmieniany 1 raz
|
|